اخبار داغ

استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

سرچشمه دو رود بزرگ در کشور، با تنش آبی مواجه است

سرچشمه دو رود بزرگ در کشور، با تنش آبی مواجه است
حیدری گفت: چهارمحال‌وبختیاری سرچشمه دو رود بزرگ در کشور است اما با تنش آبی مواجه است، با توجه به اینکه عمدتا اشتغال مردم در این استان کشاورزی و دامپروری است توجه به این مهم باید در کارگروهی که قرار است تشکیل شود مورد توجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: محیط زیست موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود و رویکرد دولت سیزدهم هم توجه به مسائل زیست محیطی است.
وی افزود: چهارمحال و بختیاری سرچشمه دو روز بزرگ در کشور است اما با تنش آبی مواجه است.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اینکه عمدتا اشتغال مردم در این استان کشاورزی و دامپروری است توجه به این مهم باید در کارگروهی که قرار است تشکیل شود مورد توجه قرار گیرد.
حیدری عنوان کرد: تاکید می‌کنیم عدالت در مسئله محیط زیست باید رعایت شود.
وی خاطرنشان کرد: شورای برنامه ریزی محل طرح مطالب کارگروهی نیست در این شورا باید مواردی که از قبل بررسی شده است به تصویب برسد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اعتبارات بسیار خوبی به استان اختصاص داده شده است و این استان جز پنج استان اول کشور در تخصیص اعتبارات است.
حیدری بیان کرد: مبادله تفاهم‌نامه‌ها در دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم است که باید انجام شود، این موضوع به جز پنج دستگاهی که هنوز انجام نداده‌اند و باید سریعا نسبت به آن اقدام کنند در این استان صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: درخواست وجه ذی‌حساب از سوی دستگاه‌ها به جهت ظرفیت سازی انجام شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بخشی از اعتبارات چهارمحال و بختیاری مربوط به سال 1401 و بخشی دیگر مربوط به سفر رئیس جهور به این استان است، عمده اعتبارات سفر ملی است بدین معنی که به حساب وزارتخانه واریز می‌شود و دستگاه و اداره مربوطه باید از آن محل پیگیری کند.
حیدری ادامه داد: در دهه فجر امسال باید تعداد قابل توجهی از پروژه‌ها افتتاح شود لذا مدیران پیگیر جذب اعتبارات باشند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه