اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

حوادث اخیر کشور محصول جنگ شناختی و رسانه‌ای دشمن است

حوادث اخیر کشور محصول جنگ شناختی و رسانه‌ای دشمن است
یاری با اشاره به اینکه عامل اصلی ماجرای اخیر، جنگ شناختی و رسانه‌ای بود که ۳۷ کشور علیه ما اقدام کردند گفت: در ۸۵ کشور تظاهرات علیه ایران رقم زدند این فتنه نیز مانند سایر فتنه‌ها به تاریخ خواهد پیوست امیدواریم عوامل اصلی که بازداشت‌شده‌اند همگی به سزای اعمالشان برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محمدجواد یاری، کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان شهرستان خنداب گفت: آمریکایی‌ها از اوایل قرن بیست و یکم، یک گروهی را مأمور کردند که بررسی کنند آینده آمریکا چطور خواهد شد آن گروه مطالعاتی را انجام داد و اعلام کردند، آمریکا تا سال ۲۰۲۵ دچار افول می‌شود. مگر سه کشور چین، روسیه و ایران که افول آمریکا را رقم می‌زنند با آن‌ها تصفیه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی در ادامه بیان کرد: برای کنترل این سه کشور، روسیه را درگیر جنگ با اوکراین کردند که فشار اقتصاد وارد شود که نتیجه نگرفتند و خود آمریکا آسیب جدی دید، چین را می‌خواستند با تایوان درگیر کنند اما موفق نشدند و گفتند اگر ایران مهار و تجزیه شود دو قدرت چین و روسیه هم نمی‌توانند اقدامی انجام دهند.

,

یاری افزود: نقشه تجزیه ایران را نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طراحی کرد که ایران را به شش کشور تجزیه کنند. ۳۷ کشور جهان پشت این ماجرا قرار گرفتند آمریکا تمام‌قد برنامه‌ریزی‌ها را انجام داد. حتی به سلبریتی های داخلی وعده ها دادند و صفحه اینستاگرام علی کریمی به مبلغ سه و نیم میلیون دلار خریداری شد و در اختیار سازمان سیاه قرار گرفت. مطالبی که نوشته می شود توسط استادان سازمان سیاه و موساد طراحی می شود.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: حدود ۱۷ هزار نفر از کومله و دموکرات را آموزش دادند و در کردستان عراق آماده باش دادند. چندین ماه تمرین کردند و شش هزار نفر از اعضای داعش را در شمال افغانستان مستقر کردند همان هایی که در سوریه شکست خورده بودند حدود ۴هزار نفر تکفیری در بلوچستان و در خوزستان مستقر کردند و قرار شد به ایران حمله کنند و استان ها را تجزیه کنند.

,

وی افزود: برای اینکه تمرکز نیروهای نظامی و امنیتی بهم بزنند و کشتار عظیمی رقم بخورد چند توطئه در داخل کشور طراحی کردند اما از آنجایی که این انقلاب،ا انقلاب توحیدی بود وخداوند وعده حمایت از جبهه حق را داده است توطئه هایی  نظیر مسدود کردن راه آهن تبریز تهران، انفجار ۴ هواپیما، انفجار در عسلویه برای جلوگیری از توزیع بنزین و.. به لطف الهی  همه توطئه ها با شکست مواجه شد.

,

یاری گفت: کل اراذل و اوباشی که در کشور در کف خیابان بودند به دویست هزار هم نرسید و مردم بصیر ایران دشمنان را همراهی نکردند چون مردم می‌دانستند مشکلاتی که در همه جای دنیا است اگر قرار باشد حل شود در فضای ثبات و امنیت حل می‌شود و دشمن می‌خواست این اتفاق نیافتد.

,

وی افزود: در سال‌های اوایل پیروزی انقلاب در شرایطی که ایران ارتش و سپاه منسجم و قدرت اطلاعاتی نداشت، قادر به خرید و تولید سیم خادار نبود و تمام دنیا با صدام بودند پیش بینی کرده بودند ظرف یک هفته تهران را اشغال کنند جمهوری اسلامی بر دشمنان غلبه کرد.

,

کارشناس سیاسی بیان کرد: امروز موشک های ایران ۱۲ هزار کیلومتر برد دارد و متحدان خود را از چنگال داعش نجات می دهد و اگر جمهوری اسلامی اراده کند هیچ منطقه ای در امنیت نخواهد بود دشمنان با خیال خام خود با چند دختر و پسر می خواهند با جمهوری اسلامی بجنگند، البته شوخی بیش نیست.

,

 وی افزود: در چند سال آینده مشکلی به نام تحریم برای ایران معنایی نخواهد داشت اگر جاده ابریشم احیا شود درآمدی که عاید ایران می شود از درآمد نفت بیشتر خواهد شد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: عامل اصلی ماجرای اخیر، جنگ شناختی و رسانه ای بود که ۳۷ کشور علیه ما اقدام کردند و در ۸۵ کشور تظاهرات علیه ایران رقم زدند این فتنه نیز مانند سایر فتنه ها به تاریخ خواهد پیوست امیدواریم عوامل اصلی که بازداشت شده اند همگی به سزای اعمالشان برسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه