اخبار داغ

آبرسانی به روستاهای قم توسط بسیج سازندگی+ تصاویر

آبرسانی به روستاهای قم توسط بسیج سازندگی+ تصاویر
پروژه آبرسانی شرب به روستاهای دارای تنش آبی استان قم مشتمل بر ۱۲ روستا (کهک و سلفچگان) ، شامل ۶ مخزن بتنی مجموعاً به ظرفیت ۵۵۰۰ مترمکعب و خط انتقال آب به طول ۱۲۲۴۲ متر ،اصلاح شبکه آب داخلی به طول ۱۲۳۵۰ متر ، تهیه و اجرای دیزل ژنراتور با توان ۱۱۰۰ کیلووات توسط بسیج سازندگی قم در حال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا ، پروژه آبرسانی شرب به روستاهای دارای تنش آبی استان قم مشتمل بر ۱۲ روستا (کهک و سلفچگان) ، شامل ۶ مخزن بتنی مجموعاً به ظرفیت ۵۵۰۰ مترمکعب و خط انتقال آب  به طول ۱۲۲۴۲ متر ،اصلاح شبکه آب داخلی به طول ۱۲۳۵۰ متر ، تهیه و اجرای دیزل ژنراتور با توان ۱۱۰۰ کیلووات توسط بسیج سازندگی قم در حال اجرا است.

سرهنگ علیرضا ایراندوست، مسئول بسیج سازندگی قم در این زمینه در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: طرح آب رسانی به روستاهای کهک به طول ۳ و نیم کیلومتر در حال اجراست و نهایتا تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

ایراندوست گفت: اصلاح و ترمیم بخشی از شبکه آبرسانی روستا‌های شهرستان کهک قسمتی از کلان پروژه آبرسانی به روستا‌های این بخش است،  سه مخزن نگهداری و توزیع آب شرب در روستا‌های ورجان، بیدهند و کرمجگان توسط بسیج سازندگی در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه  ظرفیت نگهداری ۳ مخزن در حال ساخت روستاهای ورجان، بیدهند و کرمجگان مجموعا حدود ۳ هزار متر مکعب است افزود: نهایتا تا ۶ ماه آینده این طرح‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان به طور کامل به بهره برداری می‌رسند.

وی افزود: با راه اندازی این طرح‌ها بخش عمده‌ای از مشکل کمبود آب در روستا‌های شهرستان کهک مرتفع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فرد, ا ، , ا , ، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه