اخبار داغ

چمران:

خرید زمین برای جانمایی بهشت زهرا در حال انجام است

خرید زمین برای جانمایی بهشت زهرا در حال انجام است
رئیس شورای شهر تهران با اعلام اینکه خرید زمین برای جانمایی بهشت زهرا در حال انجام است، گفت: پس از اتمام اقدامات لازم این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و نهمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه امروز شورای شهر گفت: اولین دستور جلسه امروز شورا ارائه گزارش نظارتی از پروژه‌های حمل و نقل شهر تهران است و در همین راستا معاون حمل و نقل و ترافیک در شورا حاضر شده است تا گزارش ۶ ماهه را ارائه دهد.

وی ادامه داد: گزارشاتی از بخش‌های مختلف شهرداری آماده شده است و در آینده در شورا ارائه خواهد شد ممکن است در پایان پاییز نیز گزارش سه ماهه ارائه شود.

چمران درباره لایحه پاکت حجمی گفت: برای جلوگیری از یکنواخت بودن ساختمان‌های تهران پیشنهادی به صورت لایحه از سوی شهرداری ارائه شده است تا نما سازی بهتر انجام شود و امتیازاتی نیز برای آن پیش بینی شده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: این لایحه دست معماران را باز می‌کند که در نماسازی از احجام استفاده کنند ساختمان‌هایی که طراحی می‌شوند مشمول این لایحه خواهند شد.

وی با بیان اینکه این پیشنهاد مثبت و عملیاتی است اظهار کرد: این لایحه می‌تواند کارایی داشته باشد و به دلیل ایجاد تنوع خواهد بود همچنین در این لایحه به معماری ایرانی نیز دست خواهیم یافت کمیسیون نما دقت خوبی دارد و تنوعی ایجاد شده که در سطح شهر شاهد آن هستیم.

وی با اعلام اینکه خرید زمین برای جانمایی بهشت زهرا در حال انجام است، گفت: پس از اتمام اقدامات لازم این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه