اخبار داغ

مسئول برگزاری نمایشگاه:

هنرمندان صنایع دستی در البرز از نداشتن بازار دائمی فروش رنج می‌برند

هنرمندان صنایع دستی در البرز از نداشتن بازار دائمی فروش رنج می‌برند
جباری گفت: به‌مناسبت جشنواره البرز قوی، نمایشگاه صنایع بومی و محلی با حضور بانوان کارآفرین استان در مسجد جامع گلشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زینب جباری، مسئول برگزاری نمایشگاه صنایع بومی و محلی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: به مناسبت جشنواره البرز قوی، نمایشگاه صنایع بومی و محلی با حضور بانوان کارآفرین استان در مسجد جامع گلشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: بانوان بسیاری در کنار خانه داری به سمت کسب و کارهای خانگی گرایش پیدا کرده اند و ما با شناسایی این بانوان زمینه گسترش ایده آنها را فراهم می کنیم.
,
 
,
, ,
 
,
جباری افزود: بسیاری از بانوانی که در عرصه صنایع دستی در البرز فعالیت می کنند، زنان سرپرست خانوار هستند که به درآمدزایی رسیده اند.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: بازار دائمی فروش محصولات صنایع دستی، مهمترین مشکل هنرمندان این رشته در البرز است که امیدواریم مسئولین بستری برای این مهم در استان فراهم آورند.
,
 
,
, ,
 
,
وی گفت: بانوان هنرمند جاده چالوس در همه نمایشگاه هایی که در سطح استان برای صنایع دستی برگزار می شود، شرکت می کنند اما دغدغه مکان دائمی برای فروش دارند.
,
 
,
جباری در خاتمه خاطرنشان کرد: استان البرز به دلیل داشتن تنوع اقوام مختلف، ظرفیت تولید صنایع دستی سراسر ایران را دارد و می توان از این ظرفیت برای رشد اقتصادی استان بهره برد.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه