اخبار داغ

کارشناس مسائل فرهنگی:

بسیج؛ تفکری که به دنیا صادر شد

بسیج؛ تفکری که به دنیا صادر شد
یک کارشناس مسائل فرهنگی گفت: اکنون فرهنگ و تفکر بسیج به کل دنیا صادر شده و دشمنان روز به روز در مقابل بسیج سرافکنده‌تر می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام عباس قانع، کارشناس فرهنگی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با تحلیل دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی به بهانه هفته بسیج، اظهار کرد: جمهوری اسلامی با پیروزی انقلاب به دستاوردهای متعددی در حوزه فرهنگی دست یافته، اما مهم‌ترین دستاورد ایران اسلامی استقلال و خودباوری بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
وی با تأکید بر اینکه با پیروزی انقلاب، ایران همچنین هویت اسلامی و دینی به خود گرفت، اضافه کرد: پیش از انقلاب رژیم پهلوی تلاش داشت ریشه فساد را در کشور محکم‌تر کند و در این راستا مردم را به بی‌دینی تشویق می‌کرد، اما با وقوع انقلاب اسلامی کشور هویت اسلامی به خود گرفت.
,
 
,
این کارشناس فرهنگی با بیان اینکه تحول در متون کتب درسی دیگر دستاورد انقلاب اسلامی بود، متذکر شد: پیش از انقلاب اسلامی رژیم پهلوی آموزش‌های غربی را به دانش‌آموزان ارائه می‌کرد و تلاش داشت ذهن نوجوانان و جوانان را به سمت غربی شدن پیش ببرد.
,
 
,
قانع یادآور شد: اما با پیروزی انقلاب اسلامی در متون کتب درسی تحول عمیقی ایجاد شد و دانش‌آموزان به سمت اسلام ناب محمدی هدایت شدند، به طوری که در دوران دفاع مقدس بسیاری از همان دانش‌آموزان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافته و عاشقانه به ندای امام زمانشان لبیک گفتند.
,
 
,
وی تبیین کرد: بنابراین هفته بسیج بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با تلاش بسیجیان به دست آمده و امام راحل به درستی بسیج را پایه‌گذاری کردند و اکنون بسیج به کل دنیا صادر شده و دشمنان روز به روز در مقابل بسیج سرافکنده‌تر می‌شوند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه