اخبار داغ

وزیر کشور در حاشیه جلسه شورای اجتماعی مطرح کرد:

تصویب آئین نامه جامع رسیدگی به معتادین کشور

تصویب آئین نامه جامع رسیدگی به معتادین کشور
وزیر کشور با اشاره به تصویب آئین نامه جامع رسیدگی به معتادین گفت: در این زمینه به ماده ۱۵ و ماده ۴۲ که مربوط به زندانیان مواد مخدر است؛که تمامی معتادین کشور با همکاری سازمان بهزیستی و فراجا عمل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات جلسه امروز بحث کارگروه مبارزه با اعتیاد بود که یکی از موارد مربوط به آن جمع آوری معتادان متجاهر و رسیدگی به وضع آنان بود.

وی با اشاره به تصویب آئین نامه جامع رسیدگی به معتادین گفت: در این زمینه به ماده ۱۵ و ماده ۴۲ که مربوط به زندانیان مواد مخدر است؛ بحث و بررسی صورت گرفت و آئین نامه‌ای تصویب شد که در ارتباط با تمامی معتادین کشور با همکاری سازمان بهزیستی و فراجا عمل خواهد شد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه موضوع دیگری که در جلسه به آن پرداخته شد؛ شد؛ بحث زنان سرپرست خانوار بود؛ گفت: دستگاه‌های متعددی در این موضوع مسئولی هستند. آئین نامه‌های متعددی طراحی شده است که بتوانیم زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار دهیم که به اقتضای منابع موجود در این زمینه برنامه‌ریزی کردیم.

وحیدی در پاسخ به این سوال که آیا سیاست وزارت کشور جمع آوری معتادان است؛ گفت: شهرداری‌ها در این زمینه اقدام خواهند کرد؛ کرد؛ گاهی معتادان ساماندهی خواهند شد و گاهی از نیروی انتظامی برای جمع آوری معتادان متجاهر کمک گرفته می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به کمبود وقت در این جلسه خاطر نشان کرد: موضوع کودکان کار در دستور کار این جلسه بود که به علت ضیغ وقت بحث در مورد آن به جلسه آینده موکول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه