اخبار داغ

در ۸ماهه سالجاری صورت گرفت؛

ثبت افزون بر۲۱میلیون تردددر محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان

ثبت افزون بر۲۱میلیون تردددر محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در هشت ماهه سالجاری تعداد ۲۱میلیون و ۴۳۲ هزار و ۱۴۵ مورد تردد در محورهای مواصلاتی شمال استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷درصد افزایش را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، ایوب کرد با اشاره به اینکه این میزان تردد توسط ۴۰ دستگاه تردد شمار ثبت شد، اظهار داشت: پرترددترین محورهای حوزه شمال استان به ترتیب ،محورهای زاهدان_خاش، مرز میلک-زهک و زاهدان_سه راهی دشتک می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون, ،,

وی سرعت متوسط تردد در این مدت را ۸۷کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و ادامه داد: تردد ورودی به حوزه شمال استان ۹۴۱هزارو ۴۲۶ تردد و تردد خروجی از حوزه شمال استان ۹۱۵ هزار و ۵۸۱ بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در این مدت متوسط تردد روزانه ۱۰۰هزار و ۹۰تردد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸درصد افزایش داشته است.

کرد در پایان خاطر نشان کرد: تلفن گویای ۱۴۱، درگاه اینترنتی ۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه