اخبار داغ

دعای خیر مردم عزیزمان پشت ماست؛

انصاری‌فرد: مطمئناً مقابل آمریکا یک روز تاریخی دیگر را رقم می‌زنیم/ نمی‌خواهیم به بازی مقابل انگلیس برگردیم

انصاری‌فرد: مطمئناً مقابل آمریکا یک روز تاریخی دیگر را رقم می‌زنیم/ نمی‌خواهیم به بازی مقابل انگلیس برگردیم
کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ۲ بازی قبل آمریکا را آنالیز کردیم و مطمئناً مقابل آمریکا یک روز تاریخی دیگر را رقم می‌زنیم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از قطر؛ کریم انصاری‌فرد، مهاجم باتجربه و کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار حساس فردا مقابل تیم ملی آمریکا اظهار داشت: می‌دانیم بازی فردا چه اهمیتی دارد و می‌تواند یک روز تاریخی را برای کشورمان رقم بزند. آمریکا هم شانس صعود دارد؛ هر ۴ تیم شانس صعود دارند و قطعا بازی حساسی است. این قول را می دهم که همه بازیکنان همراه و همدل هستند. با روحیه برد وارد بازی و زمین می‌شویم و قطعا دعای خیر مردم عزیزمان هم پشت ماست. مطمئنیم که یک روز تاریخی دیگر را رقم می‌زنیم. آمریکا هم تیم قابل احترامی است. ۲ بازی قبل آمریکا را آنالیز کردیم. همه جوره آماده بازی هستیم؛ مانند مردم ایران که ان‌شاء الله دل مردم ایران شاد شود.

,

وی در ادامه بیان داشت: دوست ندارم به بازی با انگلیس برگردم. نتیجه‌ای که مقابل انگلیس رقم خورد ما را هم قسم و همدل کرد. یکی از نقاط قوت تیم ملی همدل بودن و تیم بودن بود. الحمدالله با دعای خیر مردم و همدلی بازیکنان بازی با ولز را پشت سر گذاشتیم و با یک نتیجه تاریخی و خوب برای بازی با آمریکا گام بر می‌داریم و به هدف خودمان یعنی صعود به مرحله بعد نزدیک می‌شویم. قطعا پیروزی مقابل ولز انرژی و روحیه ما را بیش‌تر کرد و مصمم شدیم که فردا یک نتیجه خوب کسب کنیم و به مرحله بعد برویم.

,

کاپیتان باتجربه تیم ملی در پایان گفت: تمام تلاش‌مان این است که به مرحله بعد صعود کنیم. تمام تلاش‌مان شاد کردن دل مردم است. مثل همه ورزشکاران در ایران از این قاعده مستثنا نیستیم. در کنفرانس‌های خبری قبلی هم بازیکنان گفتند، قطعا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که کشورمان سربلند باشد و دل مردم شاد باشد. از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم. قطعا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. بیش‌تر و بیش‌تر از همیشه تلاش می‌کنیم که این اتفاق بیفتد.

,

, ,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, , انصاری‌فرد: برای دیدار با ولز آماده هستیم/ می‌خواهیم باعث افتخار ایران شویم, انصاری‌فرد: برای دیدار با ولز آماده هستیم/ می‌خواهیم باعث افتخار ایران شویم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه