اخبار داغ

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان قزوین خبر داد؛

افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی به ۱۵۰ میلیون تومان

افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی به ۱۵۰ میلیون تومان
غفار رمضانی گفت: افزایش تسهیلات اشتغالزایی مددجویان از ۱۰۰ میلیون به ۱۵۰ میلیون در رسته‌های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی و مشاغل خانگی از بسته‌های تشویقی سازمان بهزیستی برای مددجویان و کارفرمایان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ کارفرمایانی که فرصت‌های شغلی پایدار برای مددجویان بهزیستی فراهم کنند، تسهیلات کم بهره و بسته‌های تشویقی دریافت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛ ,

براساس ابلاغ بانک مرکزی سقف تسهیلات اشتغالزایی مددجویان از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت؛ همچنین براساس ابلاغیه مذکور سقف تسهیلات برای کارفرمایانی که با رعایت قوانین کار مددجویان بهزیستی را بکارگیرند از ۲ میلیارد تومان به ۴ میلیارد تومان با سرانه هر نفر ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

غفار رمضانی معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان قزوین در این باره اظهار کرد: افزایش تسهیلات اشتغالزایی مددجویان از ۱۰۰ میلیون به ۱۵۰ میلیون در رسته‌های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی  و مشاغل خانگی از بسته‌های تشویقی سازمان بهزیستی برای مددجویان و کارفرمایان است.

وی افزود: کارفرمایانی که مددجویان تحت پوشش بهزیستی را به کار گیری کنند، به ازای به کارگیری هر نفر مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان، حداکثر تا ۴ میلیارد تومان؛ مشروط بر اینکه پروانه فعال و معتبر داشته باشند، تسهیلات ۷ ساله با سود ۴ درصد دریافت می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان قزوین بیان کرد: این تسهیلات الشتغالزایی م جهت خوداشتغالی مددجویان و کارفرمایانی که می توانند مدجویان را به کار گیری کنند، در نظر گرفته شده است.

رمضانی در پان گفت: امسال حدود ۹۰ میلیون تومان اعتبارات استانی به این موضوع اختصاص یافته که ۴۵ میلیارد تومان از آن پرداخت و مابقی نیز برای پرداخت به بانک‌های عامل ارجاع داده شده است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه