اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی:

نقش عشایر در تحقق اقتصاد مقاومتی بی‌بدیل است

نقش عشایر در تحقق اقتصاد مقاومتی بی‌بدیل است
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تجلیل از شبانان و گله داران عشایر ایلام گفت: عشایر به عنوان یکی از اقشار اصلی مولد شناخته می شود نقش عشایر در تحقق اقتصاد مقاومتی بی‌بدیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سردار "سید ضیاء حزنی"، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و مشاور فرمانده کل سپاه در مراسم تجلیل از شبانان و گله داران استان ایلام که در قرارگاه امیرالمومنین (ع) بانروشان برگزار شد گفت: عشایر یکی از پشتوانه های کشور بوده و هستند و رهبر معظم انقلاب مکررا این موضوع را مطرح کرده اند و روی این موضوع تاکید کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: جامعه عشایری در ۲۹ استان پراکنده هستد واین استانها از جمعیت عشایری برخوردار هستند.

,

سردار حزنی در ادامه گفت: تا امروز این همایش در بیشتر استان‌های کشور برگزار شده است  که با اهداف خاصی برگزار شده اند و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

,

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی در ادامه گفت: بحث شورای عشایری یکی از مطالبات بوده است که مصوباتی داشته است که خوشبختانه این مصوبات این شورا توانسته در تامین نیازهای اولیه موثر است.

,

مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در طول دوران دفاع مقدس عشایر نقش سازنده ای را در دفاع از مرزها ایفا نمودند که تاکنون جامعه  عشایر ی ۱۱ هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه