اخبار داغ

گل فشان مطرح کرد:

طرح آموزشی دادرس به دانش آموزان و دانشجویان ارائه می شود

طرح آموزشی دادرس به دانش آموزان و دانشجویان ارائه می شود
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به آموزش امداد و نجات در قالب طرح دادرس گفت: آموزش افراد جامعه خصوصاً دانش آموزان و دانشجویان است که در قالب طرح آموزشی دادرس ۱ و دادرس ۲ ارائه می‌شود و این مانورها را ادامه خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد گل فشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب آور که به صورت همزمان در مدارس سراسر کشور برگزار شد؛ گفت: حفظ آمادگی و خونسردی در هنگام وقوع زلزله ضروری است؛ گاهی در برخی از حوادث خصوصاً زلزله اتفاقی برای سازه‌ها و بناهای ساختمانی نمی‌افتد ولی افراد به دلیل جاگیری غلط و التهاب دچار آسیب می‌شوند.

وی در تشریح اقدامات سازمان جوانان هلال احمر در یک سال گذشته گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که ما در یک سال اخیر به صورت جدی آن را دنبال کردیم؛ آموزش افراد جامعه خصوصاً دانش آموزان و دانشجویان است که در قالب طرح آموزشی دادرس ۱ و دادرس ۲ ارائه می‌شود. اخیراً مانورهای متعددی را برگزار کردیم و این مانورها را ادامه خواهیم داد.

گل فشان افزود: در حال حاضر دوره آموزشی خواهران امدادگر در شهر کرمان به اتمام رسیده است و طرح دادرس پیشرفته به زودی آغاز خواهد شد. اسکان اضطراری و مداوای اورژانسی از این اقدامات است که به طور جد پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش‌های امداد و نجات به صورت دائمی ادامه خواهد یافت، گفت: در زلزله‌های بم یا سرپل ذهاب به وضوح دیدیم که اگر آموزش‌ها به درستی به مردم داده می‌شد تا چه میزان از بروز آسیب جلوگیری می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه