اخبار داغ

"حشمت الله قنبری" در فومن:

سر میرزا کوچک در سرمای وجدان های یخ زده از تنش جدا شد/ مبارزات سردار جنگل بر پایه تفکرات دینی بود

سر میرزا کوچک در سرمای وجدان های یخ زده از تنش جدا شد/ مبارزات سردار جنگل بر پایه تفکرات دینی بود
استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه محور حرکت میرزا یونس جنگلی در تقابل با انگلیس و روس، اصالت و دینداری بود خاطرنشان کرد: سر میرزا کوچک در سرمای وجدان های یخ زده از تنش جدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، حشمت الله قنبری در بزرگداشت یکصدمین سالگرد میرزاکوچک جنگلی که در  فومن برگزار شد با بیان اینکه میرزا یک مجاهد بود اظهار کرد: آنچه که اسباب حرکت و خروش میرزا شد تربیت یافتگی در مکتب دین بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
این استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه میرزا در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و مکتب حوزه و مرجعیت شیعه به فهم انقلابی رسید افزود: میرزا یک روحانی بود که شامل همه فضیلتهاست و مرجعیت اجتماعی داشت.
,
 
,
وی با تاکید به اینکه میرزا حقایق زلال دین را دریافت و به درجه بالای دینداری رسید و یک کاتب یا نویسنده نبود گفت: میرزا با ساخت اتحاد اسلامی، اتحاد گسترده علیه دشمن را رقم زد.
,
 
,
قنبری با بیان اینکه مبارزات میرزا بر پایه تفکر دینی بود تصریح کرد: امروز دشمن در صدد است تا روحانیت را بد جلوه دهد و بسیاری از ناکارآمدی ها را به حساب روحانیت می گذارد این در صورتی است که ما روحانی همچون آیت الله بهجت که الگوی نظام تربیتی است را داریم.
,
 
,
استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام  با بیان اینکه محور حرکت میرزا یونس جنگلی در تقابل با انگلیس و روس، اصالت و دینداری بود خاطرنشان کرد: سر میرزا کوچک در سرمای وجدان های یخ زده از تنش جدا شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه مردان بزرگی از دوران بنی امیه و بنی عباس برای اینکه این دین حفظ شود از دست دادند و نامشان ماندگار شد اظهار کرد: میرزا کوچک خان جنگلی یک قهرمان و میهن پرست بود.
,
 
,
قنبری با بیان اینکه ملت ایران ملتی بی نظیر هستند و در هر شرایطی پای این نظام و انقلاب می مانند افزود: در این ۲ ماهه ای که اغتشاشات اتفاق افتاد مردم خط و راه خود را از فتنه گران جدا کردند.
,
 
,
وی با بیان اینکه جنگ امروز جنگ بر سر حجاب نیست بلکه جنگ اخلاقی و تحمیل وقاحت، بی حیایی، بی بندوباری و تخریب بنیان خانواده و جامعه است گفت: دشمن قبل کرونا اربعین را نشانه گرفت و بعد از اینکه امسال اربعین میلیونی برگزار شد و از آن طرف ملکه الیزابت از دنیا رفت و آنها چنین عزاداری بلد نبودند این فتنه ها را رقم زدند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند اربعین هویت بشریت و کرامت انسانها از سراسر جهان  و سپاه زینب است و این راه ادامه دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه