اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان خبر داد؛

ایجاد ۱۸۰۰ شغل در حوزه کارآفرینی بانوان لرستانی

ایجاد ۱۸۰۰ شغل در حوزه کارآفرینی بانوان لرستانی
سپهوند گفت: ۱۸۰۰ شغل در ۱۶ مرکز کارآفرینی در استان لرستان ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم سپهوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: در استان لرستان ۱۶ مرکز کارآفرینی با هدف ایجاد اشتغال برای بانوان فعالیت دارند که تاکنون هزار و ۸۰۰ شغل توسط این مراکز ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: واحدها و کارگاه های تولیدی از جمله کشاورزی، صنایع دستی و سایر محصولاتی که توسط بانوان تولید می شود توسط همین مراکز کارآفرینی هستند که بانوان بی سرپرست، بدسرپست و یا بانوانی که دارای ایده بوده و علاقمند به اجرای کار هستند در این واحدها مشغول می باشند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان تصریح کرد: هدف اصلی از ایجاد مراکز کارآفرینی و اشتغال بانوان این است که از ظرفیت بانوان برای کمک به اقتصاد مقاومتی استفاده می شود و بانوان می توانند در این زمینه نقش خود را به خوبی انجام دهند.

,

سپهوند خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مشکلات در این حوزه، صدور مجوزهای لازم است که با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هماهنگی هایی صورت گرفته تا در زمینه تسهیل در صدور مجوزها و همچنین پرداخت تسهیلات همکاری نمایند.

,

وی بیان کرد: تلاش می شود تا پرداخت تسهیلات و صدور مجوزها هدفمند باشد و بیش از ۱۰۰ عنوان شغل مختلف در این مراکز وجود دارد که افراد طبق علاقه می توانند در رشته مورد علاقه خود مشغول به کار شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه