اخبار داغ

رئیس فراکسیون استانهای مرزی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

روند مذاکرات حق آبه سیستان راضی کننده نیست

روند مذاکرات حق آبه سیستان راضی کننده نیست
فدا حسین مالکی با انتقاد از کندی روند مذاکرات حق آبه سیستان علی رغم پیگیری های مستمر گفت: نظام باید از کلیه توان و ابزارهای خود برای الزام عمل به تعهد حق آبه استفاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، فدا حسین مالکی نماینده مردم شریف زاهدان و رئیس فراکسیون استانهای مرزی، در سفر به منطقه سیستان ضمن شرکت در شورای اداری و مراسم گرامیداشت شهدای روستای چرک شهرستان نیمروز و اجتماع ریش سفیدان و معتمدین سیستان در شهرستان هیرمند با همراهی مدیران کل محیط زیست و شرکت سهامی آب منطقه ای استان از بستر دریاچه هامون و یکی از چاه های ژرف سیستان بازدید کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

رئیس فراکسیون استانهای مرزی مجلس ضمن تاکید بر به کارگیری همه راهها جهت افزایش ذخایر آبی چاه نیمه ها اظهار کرد : طرح های  پیشنهادی  از سوی شرکت سهامی آب منطقه ای استان در حوزه هامون صابری با نظر محیط زیست  استان  مورد بررسی قرار گیرد
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با ریش سفیدان و معتمدین شهرستان هیرمند بیان کرد : وحدت و همدلی دراستان نباید به هیچ عنوان دست آویز بدخواهان و تنگ نظران شود ، باید با آگاهی و بصیرت مقابل دو قطبی شدن استان ایستاد ، زیرا مساله افتراق و تجزیه هیچگاه در فرهنگ غنی و دیرینه مردم استان جایگاهی نداشته است .
 
مالکی ضمن اظهار نگرانی از قیمت تمام شده نهاده های دامی تصریح کرد : قیمت بالای نهاده های دامی  بدلیل فقر مالی دامداران باعث گردید گاهی منجر به فروش یک دام برای تامین علوفه سایر دام ها شود و باید در جهت رفع این مشکل اقدام فوری صورت گیرد .
 
رئیس فراکسیون استانهای مرزی مجلس با انتقاد از کندی روند مذاکرات حق آبه سیستان علی رغم پیگیری های مستمر  خاطر نشان کرد : نظام باید از کلیه توان و ابزارهای خود برای الزام عمل به تعهد حق آبه، از سوی طالبان استفاده کند ، تا مردم نتیجه عینی این مساله را هر چه سریعتر مشاهده کنند .
 
وی با تاکید بر اصلاح طرح رزاق به نفع عموم مردم تصریح کرد : کاهش میزان سهمیه سوخت خودروهای بنزینی مردم استان با وجود اختلاف نظرها ، این موضوع در فراکسیون امنیت ملی و استانهای مرزی با جدیت در حال پیگیری است ،در پایان به سوالات مردم شریف منطقه پاسخ داد .
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه