اخبار داغ

معاون هواشناسی لرستان:

لرستان بارانی می‌شود/ احتمال آبگرفتگی معابر

لرستان بارانی می‌شود/ احتمال آبگرفتگی معابر
اکبری گفت: سامانه بارشی از اوایل ظهر امروز وارد آسمان لرستان می‌شود که با آبگرفتگی معابر، ایجاد رواناب، اختلال در تردد و لغزندگی سطح جاده‌ها همراه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زینب اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک در رابطه با آخرین وضعیت آب و هوای لرستان طی ساعات و روزهای آینده اظهارداشت: براساس نقشه‌ها و مدل‌های دریافتی از اوایل ظهر امروز و تا ظهر فردا سامانه بارشی وارد نیمه غربی و جو استان لرستان می‌شود که در این بازه زمانی برای نقاط مختلف استان در اغلب ساعات بارش‌هایی را به شکل پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق به دنبال دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: مدل‌ها نشان می‌دهد که طی امشب به فردا صبح در برخی از نقاط استان با توجه با بالابودن ضرایب ناپایداری، رگبارها نمود بیشتری خواهند داشت که با آبگرفتگی معابر، ایجاد رواناب، اختلال در تردد و لغزندگی سطح جاده‌ها همراه است.

,

معاون هواشناسی لرستان عنوان کرد: همراه با این شرایط نیز در ارتفاعات و مناطق کوهستانی رگبار برف را به دنبال دارد و قاعدتا برای روز پنجشنبه بارش‌ها خفیف و پراکنده است.

,

وی بیان کرد: این شرایط ناپایدار از فردا بعداظهر از روی جو استان ما خارج می‌شود و طی روزهای جمعه لغایت یکشنبه جو آرامی بر آسمان استان حاکم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه