اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری:

نقش آموزش در بخش کشاورزی حیاتی است

نقش آموزش در بخش کشاورزی حیاتی است
برزگر گفت: نقش آموزش در بخش کشاورزی نقش بسیار حیاتی است و بهره‌وری در ایران به صورت مستقیم با آموزش ارتباط دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در زمینه آموزش، اطلاع رسانی، تولید محتوی در بخش کشاورزی، کشاورزی هوشمند، توسعه مکانیزاسیون، افزایش بهره‌وری و همچنین آموزش بهره‌برداران عرصه کشاورزی نیازمند استفاده از حوزه دیجیتال هستیم.
 
وی افزود: در حال حاضر بیش از 77 هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند که بیش از 70 درصد تولیدکنندگان این بخش عمدتا یا کم سواد و یا بیسواد هستند.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نقش آموزش در بخش کشاورزی نقش بسیار حیاتی است و بهره‌وری در ایران به صورت مستقیم با آموزش ارتباط دارد.
 
برزگر عنوان کرد: در خصوص مارکتینگ، حذف دلال‌ها، بازرگانی، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده و صنایع جانبی یا فرآوری، در بخش کشاورزی نیز ظرفیت‌های خوبی در حوزه دیجیتال وجود دارد که می‌توان از آن‌ها در کشاورزی کمک گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: این قابلیت وجود دارد که ارتباط بین بخش کشاورزی و حوزه دیجیتال تنگاتنگ‌تر شود و این می‌طلبد که فعالان عرصه دیجیتال بیش از پیش با مباحث پیرامون کشاورزی آشنا شوند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه