اخبار داغ

احمدی وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت:

شرایط امنیتی شهرهای غربی کشور آرام است/ هنوز برآوردی از میزان دقیق خسارات توسط اغتشاشگران نشده است

شرایط امنیتی شهرهای غربی کشور آرام است/ هنوز برآوردی از میزان دقیق خسارات توسط اغتشاشگران نشده است
وزیر کشور شرایط امنیتی شهرهای غربی کشور را آرام توصیف کرد و گفت که در این شهرها مراقبت از سوی دستگاه‌های مسئول انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدی وحیدی وزیر کشور امروز در حاشیه جلسه هیات دولت درباره وضعیت برخی شهرهای غربی کشور که اخیرا دچار ناآرامی شده بودند، اظهار کرد: وضعیت این شهرها آرام است و مشکلی ندارند. طبیعی است که جریان معاند، تروریست و تجزیه‌طلب خارج از مرزها دنبال این هستند که وضعیت این شهرها را بهم بریزند شرایط الان آرام است، ولی مراقبت از سوی دستگاه‌های مسئول انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی یادآور شد: در سفر نخست وزیر عراق به همین مسأله اشاره و درباره آن صحبت شد، مهم این است که مراقبت شود که تلاش آن‌ها به نتیجه نرسد.
,
 
,
وزیر کشور درباره هدف تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای حوادث اخیر کشور توسط وزارت کشور، تصریح کرد: پیگیری حجم خسارات به افراد در ناآرامی‌ها ، پیگیری وضعیت افرادی که بی‌گناه جان خود را از دست داده‌اند و پیگیری افرادی که موجب ایجاد این مسائل شده‌اند، از وظایف این کمیته است. به استانداری ها هم ابلاغ شده و آنها در حال پیگیری هستند. جلساتی هم با حضور دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.
,
 
,
وی ادامه داد: عمده خسارات، بلکه همه خسارات توسط اغتشاشگران وارد شده است. نیروی انتظامی هم اعلام کرده است، اگر کسی دچار خسارت شده و شکایتی دارد، به آن رسیدگی می کنیم. هنوز برآوردی از میزان دقیق خسارت‌ها نشده است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه