اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه امیر المومنین(ع) اهواز :

حضرت زینب(س)، بهترین مدیر بحران بود

حضرت زینب(س)، بهترین مدیر بحران بود
سودانی با تاکید بر اینکه حضرت زینب بهترین مدیر بحران بود و از غصه ها و مصیبت ها فرصت ساخت، گفت: حضرت زینب(س)بهترین مجاهد جهاد تبیین بود آنچه که بر خاندان رسول اکرم(ص) گذشت و از ظلم های یزیدیان و معاویان را با صلابت و محکم و استواربدون هیچ گونه خوفی افشا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ دکتر ناصر سودانی، عضو هیئت علمی دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز در همایش مادران فاطمی، تربیت حسینی، تمدن نوین اسلامی اظهار کرد: حضرت زینب(س) دست پروده حضرت زهرا(س) بودند و این بانو دیده بودند که مادر چگونه اشک می ریزد و زانوهایش می لرزد از خوف و خشیت الهی.

عضو هیئت علمی دانشگاه امیرالمومنین (ع) عنوان کرد: ای کسانی که شعار زن، زندگی، آزادی می دهید آیا می خواهید زن را در زندگی آزاد کنید و یا می خواهید آزادی و زندگی واقعی را از زن بگیرید.

سودانی ادامه داد: چگونه می توان زن را آزاد تصور کرد آیا آزاد از خداوند آزاد از اززش ها، تکلیف ها، آزاد از اخلاق، آزاد از رسالت مادری، آزاد از انسان بودن آن کس که نور را رها کرد لاجرم دچار ظلمات می شود.

وی تصریح کرد: ولایتی که  حضرت زینب(س) اختیار کرد ولایت توحیدی و ولایی و ولایت حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) است؛ کسی که از نور خدا خارج شد گرفتار طاغوت فمونیسم، طاغوت سقط و هرزگی می شود و هیچ راهی جز غرق شدن در ظلمات اخلاقی را نخواهند داشت.

عضو هیئت علمی دانشگاه امیر المومنین(ع) اهواز با تاکید بر اینکه حضرت زینب بهترین مدیر بحران بود و از غصه ها و مصیبت ها فرصت ساخت، گفت: حضرت زینب(س)بهترین مجاهد جهاد تبیین بود آنچه که بر خاندان رسول اکرم(ص) گذشت و از ظلم های یزیدیان و معاویان را با صلابت و محکم و استواربدون هیچ گونه خوفی افشا می کند؛ این زن متصل به خداست که می تواند این چنین حماسه آفرینی کند اما زن تهی از خداوند دچار و گرفتار کسانی می شود که او را کالایی تصور می کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه