اخبار داغ

تولیدات فرهنگی و رسانه ای کنگره بین‌المللی میرزاکوچک خان جنگلی رونمایی شد

تولیدات فرهنگی و رسانه ای کنگره بین‌المللی میرزاکوچک خان جنگلی رونمایی شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: بالغ بر ۴۰ عنوان کار در کمیته هنری کنگره بین المللی شهید میرزاکوچک تعریف شد که با مشارکت و همکاری اهالی فرهنگ و هنر به اهداف پیش بینی شده دست یافتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در آیین رونمایی از ۴۰ عنوان تولیدات فرهنگی و رسانه ای کنگره بین‌المللی شهید میرزاکوچک در تالار مرکزی رشت با اشاره به کمیته هنری این کنگره و تشریح فعالیت‌های آن اظهارکرد: بالغ بر ۴۰ عنوان کار برای این کمیته تعریف شد که با مشارکت و همکاری اهالی فرهنگ و هنر به اهداف پیش بینی شده دست یافتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی افتتاح نمایشگاه خوشنویسی ” مشق مجاهدت ” متشکل از آثار خوشنویسان برتر استانی و کشوری با محوریت میرزاکوچک را از جمله این برنامه ها اعلام کرد و افزود: فاقد تاریخ تصویری نهضت جنگل بودیم با همت عکاسان و فیلمسازان به صورت تصویر، بازسازی و امروز در قالب نمایشگاهی افتتاح شد.
,
 
,
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به رونمایی از  تولیدات هنری با محوریت میرزا اظهار کرد: افزون بر ۱۵ فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن، موشن گرافی رونمایی شد.
,
 
,
ثقتی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی میرزاکوچک با شرکت ۱۰ استان از سراسر کشور بیان کرد: جشنواره سرود آوای جنگل نیز در نوع خود بی نظیر بود.
,
 
,
وی با بیان اینکه امسال جامعه هنری ما همزیستی با میرزا را امتحان کرده و با زبان هنر میرزا را به مردم معرفی کردند گفت: خوشبختانه شاهد ارائه آثار باکیفیت و حرفه‌ای در این کنگره بودیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه