اخبار داغ

همزمان با ولادت باسعادت حضرت زینب(س)؛

اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن خواف به بهر‌ه‌برداری رسید

اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن خواف به بهر‌ه‌برداری رسید
همزمان با ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن خواف به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مهدی عباسپور فرماندار شهرستان خواف در مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان  ۲۲ بهمن خواف، گفت: همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و با همت شرکت اپال پارسیان سنگان شاهد افتتاح اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن خواف هستیم که ۱۴۰ میلیارد ریال برای ساخت این پروژه و حدود ۴۰ میلیارد ریال برای تجهیزات اورژانس از محل مسئولیت های اجتماعی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی ضمن تقدیر از اقدامات شرکت های صنعتی و معدنی در عمل به مسئولیت های اجتماعی، بیان کرد: در حالی که شرکت های معدنی با مسائل تولید روبرو هستند اما همچنان در کنار مردم و با مردم برای انجام مسئولیت های اجتماعی خود در حال تلاش هستند.

وی افزود: در حوزه مسئولیت های اجتماعی مدیران شرکت های صنعتی و معدنی برای ساخت پروژه های مختلفی از قبیل بهداشت و درمان، جاده، مدرسه سازی و سایر بخش هایی که نیاز شهرستان باشد اعلام آمادگی کرده اند که انشالله به تناوب پروژه ها تعریف و انجام خواهد شد.

,
,
,
,

احراری رئیس شورای اسلامی شهر خواف نیز ضمن تقدیر از اقدامات شرکت اپال پارسیان سنگان، گفت: با بهره برداری از این پروژه با توجه به جمعیت زیاد شهرستان مطمئنا خدمات بهتر و بیشتری به بیماران ارائه خواهدشد.
 

,
,

مدیرعامل  شرکت سرمایه گذاری پارسیان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: امروز اگر تلاش شده تا اورژانس بیمارستان ۲۲بهمن به بهره برداری برسد بخاطر جبران زحمات پرستاران و کادر درمان بوده، زیرا که زحمات و تلاش این عزیزان در این چند سال اخیر برای هیچ کسی فراموش شدنی نیست.

سمیعی نژاد اظهار داشت: پیشنهاد میکنم اسم این اورژانس بعنوان یک شهید سلامت نامگذاری شده تا بتوانیم قدردان تلاش این عزیزان در این جبهه باشیم. 
 

,
,
,
,

وی افزود:خیلی خوشحالیم که بتوانیم خدمتگزاری برای مردم باشیم بخصوص مردم منطقه،خداوند یک ثروت الهی رادراین شهرستان قرار داده تا مسئولین نظام بتوانند علاوه بر توسعه اقتصادی،توسعه اجتماعی درمنطقه ایجادکنند.

سمیعی نژاد گفت: در راستای سیاست های توسعه برای مردم منطقه، انجام مسئولیت اجتماعی متوازن با توسعه است.

وی با اشاره به اینکه شرکت های صنعتی منطقه سنگان در حال توسعه هستند و عمل به مسئولیت های اجتماعی توسط سرمایه گذاران فراموش نشده، بیان کرد:  انشاءالله بتوانیم هم در زیرساخت های توسعه شهرستان،هم در زیرساخت های بهداشت و درمان و هم در زیر ساخت های اشتغال باتوجه به سیاست هایی که تعریف کردیم برای مردم خدمت گزار باشیم.

مدیرعامل  شرکت سرمایه گذاری پارسیان ادامه داد: باتوجه به بودجه هایی که هر سال برای توسعه های اجتماعی درنظر میگیریم ، تحت یک هدف و برنامه ای انشاءالله برای مردم هزینه خواهیم کرد.

سمیعی نژاد با اشاره به راه اندازی کارخانه کنسانتره شرکت اپال پارسیان خاطرنشان کرد: اکثر مشکلاتی که پیش آمده بود به خاطر تحریم هایی است که دشمنان برای جلوگیری از توسعه برما اعمال کردندکه با سیاست هایی که توسط متخصصین و پیمانکاران داخلی برنامه ریزی شده تا اوایل سال 1403 این کارخانه در مدارتولید قرار خواهدگرفت و زمینه اشتغال بالغ بر1000نفر در این شرکت ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه