اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در گیلان:

نقش نفوذی ها در شکست قیام میرزا کوچک جنگلی/ فتنه ۸۸ نماد اظهر حضور نفوذی ها در نظام بود

نقش نفوذی ها در شکست قیام میرزا کوچک جنگلی/ فتنه ۸۸ نماد اظهر حضور نفوذی ها در نظام بود
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به صورت گسترده با نفوذی ها مواجه بود اما در سایه بصیرت و هوشمندی مردم در امان ماند اما قیام میرزا از نفوذی ها شکست خورد گفت: فتنه ۸۸ نماد اظهر حضور نفوذی ها در نظام بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان صبح پنج شنبه در کنگره بین المللی شهید میرزا کوچک جنگلی در تالار مرکزی رشت اظهار کرد: نفوذی که مصداق آن منافق است یکی از عوامل به چالش کشاندن نهضت ها و حرکت های دینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی با اشاره به اینکه در تاریخ اسلام نفوذی ها و منافقان ائمه(ع) را تنها گذاشتند بیان کرد: از جمله آثار سختی که تمامی قیام های دینی با آن مواجه بودند، نفوذی ها هستند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه سرفصل نهضت های دینی مبارزه با الحاد و کفر و طاغوت است لذا سلطه جویان در نهضت های دینی نفوذ می کنند ادامه داد: اگر قدرت های سلطه نفوذی نسازند افرادی که در داخل نهضت حضور دارند حرکتی می کنند که در مسیر سلطه جویانه است.
,
 
,
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اگر انسان در مسیر تعالی یک نهضت دینی قرار می‌ گیرد باید نگاه بصیرانه داشته باشد تصریح کرد: چشم و گوش وی باید به رهبرش باشد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه گاهی برخی افراد خود به خود نفوذی می شوند و انقلاب اسلامی نیز از این موضوع مستثنی نیست افزود: بعد از انقلاب، نفوذی ها در بدنه نظام ایجاد شدند و فتنه ۸۸ نماد اظهر حضور نفوذی ها در نظام بود.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در گیلان بیان کرد: خداوند وعده داده اهالی اسلام کسانی هستند که سرنوشت دنیا را بر عهده می گیرند اما چگونه است که عده ای از این خوان نعمت بهره می برند اما این حقیقت تاریخی را پشت سر بگدرانند؟ این افراد نفوذی هستند.
,
 
,
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه نفوذی ها هم عامل ریزش و هم عامل رویش هستند بیان کرد: نفوذی ها با بزک کردن نقاط سیاه و کور اجازه نمی دهند جامعه در مسیر رشد قرار گیرد و یکی از عوامل شکست نهضت میرزا نفوذی ها بودند‌.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه رهبران نهضت و مدیران حرکت ها باید بصیر باشند گفت: رهبران و مدیران باید تحمل و ظرفیت بالا داشته باشند و امام خمینی انسانی کامل بود که نورد توجه خدا و امام زمان بود و از همان ابتدا تمام نقاط ضعف را شناخت و مقابل آنها ایستاد.
,
 
,
آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: در میدان کذایی که هیچ کس حرفی از جمهوری اسلامی نمی زد، امام گفت جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر؛ امام پیامبر گونه انقلاب را هدایت کرد و در دنیایی که سلطه جویان ابزار رسانه را در اختیار دارند توانست نظام را حفظ کند و به جایی برساند که در معاملات جهانی قابل برخورد نیست و به اعتراف سیاستمداران غربی، جنگ جهانی سوم را محو کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی چین و روسیه را رهبری می کند تا قدرت های غربی را به افول بکشاند افزود: مقام معظم رهبری پرچم جمهوری اسلامی را در دست داشته و آن را هدایت می کند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به صورت گسترده با نفوذی ها مواجه بود افزود: اما در سایه بصیرت و هوشمندی مردم در امان ماند اما قیام میرزا از نفوذی ها شکست خورد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه