اخبار داغ

تجلیل فرماندار کهگیلویه از پرستاران+عکس

تجلیل فرماندار کهگیلویه از پرستاران+عکس
سرپرست فرمانداری کهگیلویه، بخشدار مرکزی و مدیر ومسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) با اهداء گل و شیرینی روز پرستار تبریک گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سرپرست فرمانداری کهگیلویه، بخشدار مرکزی و مدیر ومسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه صبح امروز پنجشنبه  10 آذرماه  1401 با حضور در بخشهای مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) با اهداء گل و شیرینی روز پرستار  تبریک گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سرپرست فرمانداری کهگیلویه از تلاش‌های صادقانه پرستاران که با شکیبایی و صبوری به بیماران خدمت می‌کنند، صمیمانه قدردانی کرد و گفت: بی شک پرستاری در فرهنگ کشور ما جایگاه بسیار رفیع و بالایی دارد چرا که سرشار از محبت و حس انسان دوستی به همنوع و خدمت صادقانه به انسانیت است.

,

عبدالعزیز موسوی افزود: ایثار پرستاران در نجات جان انسان ها، بالاترین فداکاری  و قدرشناسی از زحمات آن‌ها، یک وظیفه است.

,

وی تصریح کرد: جامعه پرستاری با تاسی از آن بانوی بی بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش می گذارد و اکنون که در شهرستان کهگیلویه و دیگر شهرهای میهن اسلامی، شاهد کاهش آمار ابتلا به بیماری منحوس کرونا هستیم، حاصل فداکاری ها و سختی کشیدن های کادر زحمتکش درمان به ویژه پرستاران است.

,

موسوی بیان کرد: بی شک حضور پرستار به عنوان شاکله اصلی در تیم درمان از قدیم الایام تا کنون بوده و در حفظ و ارتقای سلامت و رشد جامعه نقش آفرینی داشتند

,

وی گفت: اگر پرستار نباشد زحمت پزشک هم هدر خواهد رفت، چرا که بیمار بعد از درمان نیاز به مراقبت شبانه روزی دارد و این قشر با بی خوابی های شبانه و سختی کار و همدردی با بیماران این کار را به دوش می کشند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه