اخبار داغ

معاون توانبخشی بهزیستی البرز:

مددجویان بهزیستی وام اشتغال و مسکن می‌گیرند

مددجویان بهزیستی وام اشتغال و مسکن می‌گیرند
فلاح‌نژاد گفت: افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی می‌توانند از طریق مددکاران خود تشکیل پرونده داده و برای دریافت وام اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله فلاح نژاد معاون توانبخشی بهزیستی البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: بهزیستی وام ضروری برای مددجویان تحت پوشش ندارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
فلاح نژاد افزود: وام های ودیعه مسکن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و اشتغال تا سقف ۱۵۰ میلیون با بهره ۴ درصد به مددجویان تعلق می گیرد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی می توانند از طریق مددکاران خود تشکیل پرونده داده و برای دریافت وام های مذکور اقدام کنند. 
,
 
,
فلاح نژاد با اشاره به اینکه اگر فردی جایی بیمه یا اشتغال داشته باشد نمی تواند از وام های بهزیستی استفاده کند، درباره بیمه مددجویان توضیحانی داد. 
,
 
,
وی گفت: طبق دستورالعمل سازمان بهزیستی، بیمه تامین اجتماعی نمی توان برای افراد تحت پوشش برقرار کرد اما بیمه سلامت برای ۳ دهک اول رایگان است. 
,
 
,
فلاح نژاد ابا اشاره به اینکه مددجویان می توانند برای دریافت بیمه سلامت اقدام کنند، افزود: این افراد از دفترچه های رایگان بهزیستی برخوردار می شوند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: معلولانی که خویش فرمایی اقدام به بیمه خود کرده اند، در صورت ارائه فیش های پرداختی به بهزیستی، بیمه پرداختی را به آنها بر می گردد. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه