اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار:

پردیس سینمایی مهر سبزوار درآستانه بهره برداری قرار گرفت

پردیس سینمایی مهر سبزوار درآستانه بهره برداری قرار گرفت
شجاع مقدم گفت : با پایان یافتن پروژه تکمیل و تجهیز پردیس سینمایی مهر درآستانه دریافت مجوز و بهرهبرداری قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا شجاع مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با صبح توس؛ با بیان اینکه  پروژه پردیس سینمایی مهر سبزوار و تکمیل و تجهیز شده است اظهارداشت: مراحل نهایی صدور مجوز در کمیسیون ماده ۸ استان جهت بهره برداری از این پردیس سینمایی، در سبزوار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی ادامه داد:این جلسه با حضور رئیس گروه امور سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، نمایندگانی از حوزه هنری استان، استانداری، شهرداری سبزوار، راه و شهرسازی و نظام مهندسی استان واداره اماکن در محل پردیس سینمایی مهر سبزوار برگزار شد.

, . ,

شجاع با بیان اینکه اعضای کمیسیون ماده ۸ استان، از قسمت های مختلف پردیس سینمایی مهر سبزوار بازدید کرده اند افزود:  پس از بررسی وضعیت آن، موافقت خود را با آغاز بکار این پردیس سینمایی، اعلام نمودند تا پس از اخذ پاسخ استعلام های مربوطه، رسماً کار خود را آغاز نماید.

, .,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار تصریح کرد: پردیس سینمایی مهر سربداران، دارای ۵ سالن سینمایی در ۲ طبقه، با درجه رتبه بندی مدرن و با امکانات رفاهی و تجهیزات بروز و پیشرفته می باشد که طی ۲ سال، مراحل ساخت و تکمیل آن انجام شده است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سبزوار  پیگیری اکران فیلم های جشنواره فجر را در دستور کار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه