اخبار داغ

رئیس اداره گاز شهرستان آبعلی:

همه مردم شهر آبعلی از نعمت گاز برخوردارند

همه مردم شهر آبعلی از نعمت گاز برخوردارند
رئیس اداره گاز شهرستان آبعلی گفت: اکنون تمامی مردم این شهر دارای اشتراک گاز هستند، مگر اینکه به تازگی مسکن ساخته شود که دراینصورت به شبکه گازرسانی متصل خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج علی‌یاری در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز اظهار کرد: در حال حاضر همه واحدهای مسکونی این شهرستان دارای اشتراک گاز بوده و مردم از این نعمت برخوردارند، همچنین واحدهای مسکونی جدیدالاحداث نیز به شبکه گازرسانی متصل خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
وی با تشریح اقدامات و دستاوردهای اداره گاز شهرستان آبعلی برای اصلاح الگوی مصرف، اظهار کرد: طرح بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری از چندی پیش آغاز شده و در راستای کاهش مصرف گاز اقدامات لازم انجام می‌شود.
,
 
,
رئیس اداره گاز شهرستان آبعلی با اشاره به ابلاغ صادر شده مبنی بر مدیریت مصرف گاز در مدارس، عنوان کرد: از سویی علاوه بر ابلاغ به مالکان اماکن عمومی، مصارف گاز در ادارات شهرستان آبعلی با هدف مصرف بهینه و پرهیز از هدررفت انرژی در حال کنترل است.
,
 
,
علی‌یاری متذکر شد: مدارس و ادارات تنها در ساعات کاری و اداری موظف به استفاده از گاز هستند و در صورت هدر دادن انرژی در ساعات تعطیل غیر کاری مشمول جریمه خواهند شد.
,
 
,
وی درباره پاداش شرکت گاز برای مشترکان کم‌مصرف، بیان کرد: خانوارها باید بر اساس الگوی تعیین شده مصرف گاز خود را مدیریت کنند و در اینصورت مشمول بخشودگی خواهند شد، در مقابل خانوارهایی که مصرفشان بیش از حد مجاز تعیین شده باشد، جریمه خواهند شد.
,
 
,
رئیس اداره گاز شهرستان آبعلی درباره طرح تخفیف ۱۰۰ درصدی گازبها برای مشترکان کم‌مصرف، افزود: این طرح به صورت سراسری در کشور در حال اجرا بوده و به طبع آن، مشترکانی که در میزان مصرف گاز الگوی تعیین شده را رعایت کنند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی و از پرداخت بهای گاز معاف می‌شوند.
,
 
,
علی‌یاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته با هدف کاهش و اصلاح الگوی مصرف گاز، ادامه داد: علاوه بر توصیه‌های ارائه شده در خصوص رعایت موارد و نکات ایمنی، توصیه‌هایی لازم به شهروندان و مشترکان در خصوص رعایت الگوی مصرف و پرهیز از هدررفت انرژی داده شده است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه