اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهر زاهدان خبر داد؛

برگزارى دوره هاى آموزشی رایگان صنایع دستى در زاهدان

برگزارى دوره هاى آموزشی رایگان صنایع دستى در زاهدان
محمدرضا واعظی مقدم گفت: با هدف مهارت آموزی و ایجاد اشتغال پایدار دوره های آموزشی رایگان صنایع دستی در زاهدان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمدرضا واعظی مقدم، رئیس اداره میراث فرهنگى، گردشگرى و صنایع دستى شهرستان زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: با هدف مهارت آموزى و ایجاد شرایط اشتغال پایدار، دوره سوم آموزش رشته هاى مختلف صنایع دستى از ۱۵ آذر ماه سال جاری در مرکز آموزش صنایع دستى زاهدان شروع و تا نیمه اسفند ماه سال امسال ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی افزود: در طول این دوره هنرجویان مهارت هاى لازم را در رشته هاى سوزن دوزى، سکه دوزى، پته دوزى، گلیم بافى، دوخت البسه محلى، سفالگرى پیشرفته، تراش سنگ و معرق فرا خواهند گرفت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زاهدان ادامه داد: پس از قبولى در آزمون پایان دوره به هنرآموزان گواهینامه مهارت اعطا مى شود و در صورت درخواست براى دریافت تسهیلات به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعى سیستان و بلوچستان معرفى خواهند شد.

واعظی مقدم اذعان کرد: از ابتدای سال تعداد ٢٩٧ فقره گواهینامه مهارتى در رشته صنایع دستى از سمت اداره میراث فرهنگى، گردشگرى و صنایع دستى زاهدان صادر شده که از این میان تعداد ٩٠ نفر براى برخوردارى از تسهیلات مشاغل خانگى مستقل و ١٥ نفر پشتیبان به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعى معرفى شده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندان مى توانند جهت شرکت در دوره هاى یاد شده با در دست داشتن تصویر مدارک شناسایى و یک قطعه عکس به آدرس امیرالمومنین ٣ مرکز آموزش صنایع دستى شهرستان زاهدان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه