اخبار داغ

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان خبر داد؛

بیش از ۲۱ هزار خانوار زاهدانی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)

بیش از ۲۱ هزار خانوار زاهدانی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)
رمضان پودینه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت امور محرومان و نیازمندان است که بیش از ۲۱ هزار خانوار زاهدانی تحت حمایت این نهاد هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضان پودینه، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله اولین نهادهایی است که پس از گذشت مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ توسط رهبر فقید انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت امور محرومان و نیازمندان کشور تأسیس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی با اشاره به روند شناسایی خانوارهای نیازمند افزود: خانوارهای نیازمند علاوه بر مراجعه حضوری، با راه اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری می توانند درخواست خود را برای بهره مندی از خدمات این نهاد به صورت آنلاین با مراجعه به سامانه سها ثبت کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تصریح کرد: بررسی و صحت سنجی در خواست ها براساس شماره همراه، کدپستی شماره حساب های افراد انجام می شود.

پودینه ادامه داد: متقاضی دهک های اول تا سوم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می گیرند و از کلیه خدمات این نهاد بهره مند می شوند، دهک های چهارم تا پنجم می توانند یک خدمت حمایتی یا خدمات مربوط به اشتغال دریافت کنند.

وی گفت: ۲۱ هزار و ۴۳۰ خانوار در شهر زاهدان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری مددجویان شهرستان زاهدان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از خدمات مختلف؛ کمک هزینه تامین لوازم ضروری منزل، خدمات نظام وظیفه، پرداخت هزینه انشعابات (گاز، برق، آب)، عوارض شهرداری منازل مددجویان، جهیزیه، تسهیلات وام درمانی، کارگشایی و ودیعه مسکن بهره مند شده اند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه