اخبار داغ

معاون نظارت،بازرسی‌وحمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان تاکید کرد؛

برخورد قاطع با هرگونه تخلف در زمینه تامین و توزیع لاستیک در هرمزگان

برخورد قاطع با هرگونه تخلف در زمینه تامین و توزیع لاستیک در هرمزگان
پیروی‌منش بر لزوم رصد و مراقبت مستمر بازار لاستیک خودرو و برخورد قاطع با متخلفان در زنجیره تامین و توزیع کالای مزبور تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا پیروی‌منش، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز گفت: عرضه و توزیع خارج از سامانه جامع تجارت از سوی عاملین توزیع، برابر با عرضه خارج از شبکه و احتکار تلقی و با متخلفان برخورد و به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی عنوان کرد: بازرسان این سازمان در آبان ماه سالجاری 393 مورد بازرسی از واحدهای توزیع لاستیک در استان به عمل آوردند که در این راستا 21پرونده تخلف تشکیل شد.

,

پیروی‌منش افزود: پرونده های تشکیل شده دارای 24 بند تخلف به ارزش ریالی بیش از 840 میلیون ریال است که جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

,

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان افزود: از تعداد بازرسی های انجام گرفته 11 مورد از واحدهای عمده فروشی، 374 مورد از واحدهای خرده‌فروشی و 8 مورد از انبار های نگهداری لاستیک در استان انجام گرفته است.

,

پیروی‌منش در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، مراتب تخلف واحدهای مختلف صنفی را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد را گزارش دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه