اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

دشمنان با استفاده از فضای مجازی و دلار های سعودی به دنبال همراه کردن مردم با خودشان هستند

دشمنان با استفاده از فضای مجازی و دلار های سعودی به دنبال همراه کردن مردم با خودشان هستند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه جنگ گسترده ترکیبی دشمن در همه عرصه ها شروع شده گفت: ما همه باید حادثه شناس و وقت شناس و روشنگر باشیم دشمنان دنبال این هستند با استفاده از فضای مجازی و دلار های سعودی مردم را همراه خود کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی در گردهمایی مشترک ائمه جمعه و مسئولین ستادهای نمازجمعه و روسای دانشگاه های استان مرکزی گفت:جنگ گسترده ترکیبی دشمن در همه عرصه ها شروع شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
دری نجف آبادی اظهار کرد: در جریان شهادت بسیجی عجمیان دیده شد که افراد غنی علیه افراد مستضعف قیام کردند.
,
 
,
وی ادامه داد: در این فتنه مسئله فقر نیست مسئله تجزیه طلبی و توطئه علیه جمهوری اسلامی است.
,
 
,
امام جمعه اراک بیان کرد: همه گروهک ها  از جمله کومله، دموکرات، منافقین و سلطنت طلب هادست به دست هم علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.آنها دنبال آزادی نیستند آنها دنبال براندازی و اغتشاشات هستند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ما همه باید حادثه شناس و وقت شناس و روشنگر باشیم .آنها دنبال این هستند با استفاده از فضای مجازی و دلار های سعودی مردم را همراه خود کنند.
,
 
,
وی با اشاره به فعالیت های جمهوری اسلامی بعد از انقلاب بیان داشتند:در همین منطقه اراک تا خنداب فعالیت های زیادی صورت گرفته از جمله احداث پالایشگاه و نیروگاه و آسفالت شدن جاده ها و بهره مندی مردم از نعمت گاز و برق و آب نیز از جمله فعالیت های جمهوری اسلامی است.ما همه باید برای حفظ و گسترش این نظام مقدس فعالیت کینم.
,
 
,
شایان ذکر است در پایان این مراسم از برگزیدگان برتر تجلیل به عمل آمد.
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه