اخبار داغ

١۶ آذر؛ تقارن چهلم شهدای شاهچراغ و سالروز اولین مرگ بر آمریکا

١۶ آذر؛ تقارن چهلم شهدای شاهچراغ و سالروز اولین مرگ بر آمریکا
چندی پس از کودتای ننگین ۲۸ مرداد و سقوط دولت مصدق، شاه پهلوی روابط مجدد با انگلیس را از سر گرفت و نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا برای یک دیدار رسمی به ایران دعوت شد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  چندی پس از کودتای ننگین ۲۸ مرداد و سقوط دولت مصدق، شاه پهلوی روابط مجدد با انگلیس را از سر گرفت و نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا برای یک دیدار رسمی به ایران دعوت شد!

دانشجویان مبارز علیه استکبار پس از همه جنایتهای آمریکا و انگلیس علیه ایران نمی توانستند این حضور را تحمل کنند، بنابراین به تعبیر رهبر انقلاب اولین فریاد های مرگ بر آمریکا را در دانشگاه سر دادند. نیروهای مسلح پهلوی وارد کلاسهای درس شدند و مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگنیا دانشجویان دانشکده فنی دانشکده تهران به خاک و خون کشیده شدند...

شانزدهم آذر ماه امسال مصادف با چهلمین روزی است که همان تفنگ های پر شده از گلوله های آمریکایی زائران حرم شاه چراغ را به خاک خون کشیدند. اینبار در اوج فتنه ای که می خواهد حسرت دیرینه بازگشت استعمار انگلیس و آمریکا در ایران و چسباندن مدال افتخار بر سینه نیکسون های ایستاده بر خون های ریخته شده را دو باره به واقعیت تبدیل کند.

به همین مناسبت کاربران شبکه های اجتماعی با هشتگ های #GreatSatan و #اربعین_شاهچراغ  در حال مرور جنایات شیطان بزرگ از اولین مرگ بر آمریکا در سال ۳۲ تا فتنه آمریکایی صهیونیستی اخیر هستند.

 استعمار ایران با استبداد پهلوی، جنگ تحمیلی، تحریم، فتنه ها و اغتشاش، ترور و گروه های تروریستی از منافق تا تکفیری و داعش، ایجاد گسلهای قومیتی و تجزیه طلبی، اغتشاش های اخیر و... از محورهایی است که در فضای مجازی توسط کاربران مرور می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه