اخبار داغ

مدیر جامعه الزهرا مطرح کرد:

پیشرفت و آینده کشور به تصمیمات حوزه و دانشگاه بستگی دارد

پیشرفت و آینده کشور به تصمیمات حوزه و دانشگاه بستگی دارد
مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیه گفت: حوزه و دانشگاه دو نهاد علمی هستند که در تربیت نیروهای انقلابی نقش  مهم و تأثیرگذار دارند که در آینده کشور موثر هستند پیشرفت و توسعه کشور به تصمیم گیری این دو نهاد بستگی دارد که باعث می شود کشور جایگاه خود را پیدا کند بعد از انقلاب حرکت های خوبی انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا سید زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در آستانه روز دانشجو و به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، در دیدار رؤسا و مدیران دانشگاه های استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات جامعه الزهرا سلام الله علیه برگزار شد اظهار داشت: جامعه الزهرا سال ۶۳ بنا بر فرمان امام بنیان گذاشته شد و حضرت امام خمینی (ره) بر اقتدار و استقلال حوزه خواهران تاکید داشتند نظام آموزشی جامعه الزهرا نظامند و هدفمند و زنجیر وار است و همه مقاطع را شامل می شود.


برقعی بیان داشت: بیش از ۵۰ هزار نفر از جامعه الزهرا سلام الله علیه فارغ التحصیل شدند  و در حال حاضر ۲۰ هزار طلبه مشغول به تحصیل مجازی، حضوری و غیر حضوری هستند که شامل طلبه های ایرانی و  غیر ایرانی هستند جامعه الزهرا از  ۷۲ کشور طلبه به مشغول دارد.


مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیه اضافه کرد: حوزه و دانشگاه دو نهاد علمی هستند که در تربیت نیروهای انقلابی نقش  مهم و تأثیرگذار دارند که در آینده کشور موثر هستند پیشرفت و توسعه کشور به تصمیم گیری این دو نهاد بستگی دارد که باعث می شود کشور جایگاه خود را پیدا کند بعد از انقلاب حرکت های خوبی انجام شده است.


وی بیان داشت: باید مدام با سنجه های علمی سنجش کنیم که آیا توانستیم کنشگرانی را در جامعه تربیت کنیم که جامعه را به سمت اهداف اسلام و انقلاب سوق دهد، امام خمینی(ره) می فرمایند دانشگاه و حوزه می توانند دو مکانی برای تمام ترقیات و پیشرفت کشور باشند.


برقعی گفت: برای وحدت حوزه و دانشگاه کارهایی انجام شده است اما اینها کافی نیست و باید در یک هم اندیشی موضوعات را بررسی کنیم، قم نسبت به استان های دیگر در خصوص اغتشاشات وضعیت بهتری دارد اما باید بررسی شود که چقدر تاثیرگذار بودیم.

مدیر جامعه الزهرا علیه السلام عنوان داشت: بنا به گفته رهبر انقلاب در پیچ تاریخی قرار داریم که قطعا از این پیچ عبور خواهیم کرد آما آیا نهادهای تاثیرگذار به وظیفه خود عمل کردند باید آسیب ها شناسایی شود و با همفکری راهکار ارائه شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایید که ما در منطقه حساس قرار داریم که برای عبور از این پیچ تاریخی به تاکید رهبر انقلاب به  امید ،حرکت و تلاش نیاز داریم.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا , , ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه