اخبار داغ

امام جمعه دهدشت:

دانشجو چشم بیدار جامعه است/ دشمن تلاش دارد روح مطالبه‌گری و استکبارستیزی را خاموش کند

دانشجو چشم بیدار جامعه است/ دشمن تلاش دارد روح مطالبه‌گری و استکبارستیزی را خاموش کند
وحدانی‌فر گفت: دانشجو مؤذن و چشم بیدار جامعه است و اگر مؤذن جامعه خواب بماند مردم هم خواب می‌مانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت در گفت‌وگو با صبح زاگرس ضمن گرامیداشت روز دانشجو با اشاره به اینکه آنچه در ماهیت روز دانشجو مهم است فلسفه مطالبه‌گری دانشجوست گفت: استکبار در طول تاریخ نشان داده که با ایران قوی مشکل دارد و امروز دشمن تلاش فراوان دارد که روح مطالبه‌گری و استکبارستیزی را خاموش کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر با تاکید بر اینکه  حضور  ۲۰ میلیونی در راهپیمایی اربعین  نشان از تنومند بودن درخت اسلام است افزود: حوادث بیش از ۲ ماه اخیر را به زوزه دشمنان بیش نیست چرا که دشمن به دنبال سوریه‌سازی در کشور است اما موفق نخواهد شد چرا اینکه تلاش‌های انها در فتنه‌های سال‌های قبل به ثمر ننشست.

,

وی با اشاره به اینکه دانشجو مؤذن جامعه است و اگر مؤذن جامعه خواب بماند مردم هم خواب می‌مانند تصریح کرد: دانشجو چشم هشیار جامعه است و باید خلاق، متدین، متعهد، مطالبه‌گر و انقلابی باشد.

,

وحدانی فر با تاکید بر اینکه دانشگاه نباید سیاسی باشد، باید محل صدور معرفت باشد خاطر نشان کرد: امروز اولویت ما اعتراض و نقد نیست، بلکه تبیین و روشنگری و در صحنه‌بودن است چرا که دشمن در حال  شبهه‌فراکنی‌های است و  امروز رسالت اصلی و جهاد علمی و اعتقادی ما در میدان‌ بودن است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه