اخبار داغ

شهردار تهران:

انقلاب دوم مقابله با پلشتی‌های استکبار در لانه جاسوسی و قلب تهران بود/ کسی حق زدن دانشجو را ندارد

انقلاب دوم مقابله با پلشتی‌های استکبار در لانه جاسوسی و قلب تهران بود/ کسی حق زدن دانشجو را ندارد
شهردار تهران با بیان اینکه سال ۵۸ وقتی دانشجویان وارد لانه جاسوسی شدند انقلاب دومی را رقم زدند گفت: انقلاب دوم مقابله با پلشتی‌های استکبار در لانه جاسوسی و قلب تهران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علیرضا زاکانی شهردار تهران که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی حاضر شده بود گفت: از حدود ۳۳ سال پیش که بنده به عنوان دانشجو در دانشگاه وارد شدم تمام توجه خود را بر تراز دانشجویی قرار دادم.

وی ادامه داد: روز گذشته در دانشگاه شریف اعلام کردم که تراز کنونی با تراز گذشته فاصله بسیاری دارد و تراز دانشجویان انقلاب در سطح جهانی بود.

شهردار تهران بیان کرد: چهار سال پس از کودتای ننگین، آمریکایی‌ها با دنبال دریافت مدال افتخار در دانشگاه تهران بودند اما خروش دانشجویان بر استبداد خارجی و داخلی بود.

زاکانی با بیان اینکه سال ۵۸ وقتی دانشجویان وارد لانه جاسوسی شدند انقلاب دومی را رقم زدند گفت: انقلاب دوم مقابله با پلشتی‌های استکبار در لانه جاسوسی و قلب تهران بود.

وی با تاکید بر اینکه حضور دانشجویان تحولی عظیمی رخ داد گفت: اما در گذر زمان متوجه شدیم قد و قواره جنبش دانشجویی مانند سابق نیست اما دانشجویان رسالت بزرگ بازگشت به خویشتن را برعهده دارند.

شهردار تهران گفت: من به عنوان یک فرد می‌خواهم بروم دانشگاه شریف اما از روز قبلش مرا تهدید کردند و این به معنای بروز یک دیکتاتوری نوین و گروه فشار برای ربودن داشته‌های اکثریت است.

زاکانی با بیان اینکه در لحظه‌ای زندگی می‌کنیم که آمریکایی‌ها دیگر شرم بر گفتن توطئه ندارند گفت: ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که دست‌های خون‌آشام داعش در عربستان کاملاً مشهود است اما عده‌ای می‌خواهند تحت عنوان گروه فشار مغازه‌ها را ببندد.

وی ادامه داد: یک مغازه دار کردستانی یک شکلات به رئیس جمهور تعارف می‌کند اما کاری می‌کنند که او توبه کند و این به معنای فشار و ظلم و دیکتاتور است.

شهردار تهران گفت‌: روز گذشته گفتگوی صمیمی و محبت آمیزی با دانشجویان داشتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

دانشجو حق اعتراض دارد

,

زاکانی تصریح کرد: تراز کنونی شایسته دانشجویان نیست و باید بالا برود اما دانشجو حق اعتراض دارد و کسی حق ندارد دانشجو را از کلاس بیرون بی‌اندازد و کسی حق زدن دانشجو را ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ۵ آرمان آزادی، استقلال، معنویت، عدالت و پیشرفت را ترسیم کرد گفت: برای صیانت از انقلاب انقلاب دوم در آبان ۵۸ به وقوع پیوست و کشور نیاز به تحول دارد و هر که بگوید وضع موجود خوب است یا خائن است یا از عقل بویی نبرده است و هر که بگوید باید زیر میز زد هم خائن است اما اگر کسی گفت وضع موجود خوب نیست و باید مملکت را رها کرد اشتباه است.

شهردار تهران گفت: روزی که در شهرداری آمدم به من گفتند شهر را رها کن خودش پیش می‌رود اما همین منجر به این شد که شهرداری در تنش مالی بماند.

وی گفت: پیشنهاد من انقلاب سوم برای پیشرفت شهر است بنده معتقدم سه ویژگی اساسی منجر به بروز چنین شرایطی شده که یک ویژگی آن دشمن است و هر که بگوید پشت سر مشکلات اخیر دشمن وجود ندارد روز را منکر شده است.

زاکانی با بیان اینکه امروز در نقطه حساسی از تاریخ قرار گرفته‌ایم گفت: ما از دشمن چیزی جز دشمنی ندیدم و تنها راه پیشرفت کشور تکیه بر جوانان و مردم و دانشجویان است.

شهردار تهران بیان کرد: دشمن اسرائیل و بن سلمان است که حامی داعش است که زن‌های مسلمان و غیر مسلمان را در بازار می‌فروشد من نوکر شما دانشجویان هستم.

وی با تاکید بر اینکه در سال ۸۸ در بطن تمام موضوعات قرار داشتم گفت: آن ایام زمانی بود که به واسطه بیان یک دروغ ۸ ماه سرمایه‌های مردم را سوزاندند و سال ۹۶ و ۹۸ یک زخم اقتصادی رخ داد که می‌توانستیم آن زمان چشم‌ها را مالید و فهمید که مردم در فشار هستند اما دولت وقت این کار را انجام نداد.

زاکانی گفت: از روز اول مشخص بود برجام چیست و همان اتفاقی که هشدار داده بودیم رخ داد اما امروز کسانی بر سر کار هستند که آمدند مشکلات را ببینند اما دشمن نمی‌خواهد این را ببیند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 ۵۱ درصد مردم در فشار هستند

,

شهردار تهران با بیان اینکه ۵۱ درصد مردم در فشار هستند گفت: این مشکل تقصیر وزیر بی کفایت قبلی است ما هم کار می‌کنیم هم با افتخار نوکر مردم هستیم مسئولان وظیفه حل مشکلات اقتصادی را برعهده دارند.

وی اظهار کرد: پشتیبانان آشوب گران خیابانی کسانی هستند که در عربستان کودک ۱۰ ساله را سر می‌زنند.

زاکانی با اشاره به مبارزه با فساد گفت: از دهه ۸۰ شروع به مبارزه با مفسدان کردم و خداوند توفیق داد که سربلند از گردن کلفت‌های اقتصادی بیرون آمدم آن روزی که مقام معظم رهبری فرمودند علیه فساد مبارزه کنند کسی نشنید بخش‌های عمده قانون اساسی اجرایی نمی‌شود و همه باید برای تحقق قانون اساسی قیام کنیم.

,
,
,
,
,

ما بدون مردم هیچ هستیم

,

شهردار تهران گفت: ما بدون مردم هیچ هستیم اما آشوبگر خیابانی مردم نیستند مردم آنهایی هستند که پای صندوق رأی می‌روند و تغییر را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه یک سال و سه ماه است در شهرداری هستم گفت: برنامه‌های خود در شهرداری را اعلام خواهم کرد و کارنامه یک ساله و سه ماهه شهرداری حاکی از این است که از نظر مالی اتکایی به منابع بیرونی نداریم و حدود ۹ هزار میلیارد تومان از منابع شهرداری را رها کرده‌ایم.

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه