اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

دانشجویان پرچمدار جهاد تبیین و مطالبه گری باشند

دانشجویان پرچمدار جهاد تبیین و مطالبه گری باشند
دانشجویان پرچمدار جهاد تبیین و مطالبه گری باشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی شامگاه سه‌شنبه در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با گرامیداشت روز دانشجو، اظهار کرد: دانشجو جزو قشر جوان، روشنفکر، مطالبه گر، پرهیجان جامعه است که به عنوان موتور محرکه، کشور را به سمت تعالی هدایت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: دانشجویان ما در سال ۳۲ با بصیرت و روشن‌بینی به درستی در آن ایام که پس از کودتای ۲۸ مرداد قرار داشت، آمریکا و جهان‌خواران را عامل مشکلات کشور تشخیص دادند و در برابر دخالت‌های بیگانگان در کشور ایستادند و سرمنشاء بیداری دانشجویان قرار گرفتند و تا امروز دانشجویان مطالبه گری خود را ادامه می دهند.

,

وی با بیان اینکه دانشجویان می خواهند تبیین کننده راه شهدای دانشجو باشند و در آینده نزدیک در چرخه مدیریتی جامعه قرار می گیرد، گفت: اگر دانشجویان روحیه مطالبه گری و مسئله محوری نداشته باشند، نخواهند توانست مسیر انقلاب را ادامه دهند تا به اهداف مدنظر برسیم.

,

سردار مهدوی در ادامه به قانون ننگین کاپیتولاسیون در دوره پهلوی برای مصونیت سیاسی و قضایی اتباع امریکا در ایران اشاره و عنوان کرد: امروز نیز آنچه موجب دشمنی این دولت‌های مستکبر با مردم ایران است همین روحیه استقلال‌طلبی و عزت‌خواهی مردم ایران است که بعد از انقلاب اسلامی موجب قدرت روزافزون ایران شده است.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امروز باید از حلقوم دانشجویان فریاد استکبارستیزی بیرون بیاید، افزود: امروز فرهنگ اسلام و عاشورا دشمن را به مخاطره انداخته است و صدور انقلاب اسلامی و گسترش محور مقاومت در آینده نزدیک منافع مستکبران در منطقه را جمع خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه آگاهی دشمن به قدرت ایران اسلامی و محور مقاومت، تصریح کرد: اما مشکل اصلی ما برخی افراد جاهل داخلی است که با عدم درک قدرت و شرایط جمهوری اسلامی ایران همچنان در پازل دشمن بازی می کنند.

,

سردار مهدوی با اشاره به پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف علمی و صنایع دفاعی، گفت: اگر جنبش های دانشجویی در مسیر درست حرکت و روحیه استکبارستیزی و مطالبه گری خود را حفظ کنند قطعاً اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تزویر آخر تیر دشمن برای ضربه زدن به جبهه حق است، ادامه داد: اکنون دشمن همه راه ها را رفته و نتیجه نگرفته است و به تزویر و جنگ ترکیبی روی آورده است تا درون کشور را استحاله کند.

,

وی تأکید کرد: تنها نسخه ای که می تواند ما را از این گردنه سخت عبور دهد جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری است و از شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی انتظار می رود تا کارگروه هایی برای اقدامات تبیینی در حوزه های مختلف تشکیل دهد.

,

سردار مهدوی در ادامه رسالت بسیج دانشجویی از سایر تشکل های دانشجویی بیشتر دانست و افزود: دانشجویان بسیجی باید با بصیرت و اقدام به موقع در میدان باشند.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امروز دانشجویان باید پرچمدار جهاد تبیین در جامعه باشند، تصریح کرد: تبیین به معنای بیان حقایق و واقعیت ها است لذا در این برهه حساس و تاریخی نباید به روال سابق عمل کرد و باید به‌صورت جهادی و انقلابی به سمت کشف حقایق در مقابل ابهام‌آفرینی‌های دشمنان حرکت کرد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه