اخبار داغ

پایان ۱۲سال چشم‌انتظاری مردم؛

تحقق وعده استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد در سفر به لنده+تصاویر

تحقق وعده استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد در سفر به لنده+تصاویر
پس از ۱۲سال چشم‌انتظاری مردم روستاهای حوزه قیام در بخش مرکزی لنده در دولت سیزدهم این چشم‌انتظاری در سفر اخیر استانداربه این شهرستان با پیشرفت ۹۰درصدی در حال اتمام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، یکی از دغدغه‌های همیشگی مردم روستاهای "بره مل" و حوزه‌های تابعه قیام در بخش مرکزی شهرستان لنده در 50سال گذشته بحث احداث پل ارتباطی بر روی دره فصلی دره شوری قیام است که در سال‌های گذشته فنداسیون‌های این پل ساخته و به حال خود رها شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،,
در طول این سال‌ها مردم برای تردد از این دره فصلی به خصوص در روزهای بارانی کاری سخت و دشوار بود و حتی چندین فقره خودروها نیز واژگون شدند و خطرات جانی نیز همواره دانش آموزان دبیرستانی این روستاها را نیز تهدید می کرد.
,

در سفر اخیر استاندار به شهرستان لنده یکی از مهمترین مطالبات مردم از احمدی تکمیل این پل ارتباطی بوده است که با پیگیری های فرماندار و شخص استاندار اعتبار این پل بعد از سفر استاندار تامین و به اداره راهداری ابلاغ و عملیات اجرایی آن دوماه پیش آغاز و امروز با پیشرفت 90درصدی در حال اجرا است.

,

فرماندار شهرستان لنده در خصوص احداث این پل و پایان دغدغه 12ساله مردم این منطقه گفت: توجه به مطالبات مردمی در دولت سیزدهم به عنوان یکی از مولفه های است که همواره مورد توجه مجموعه دولتمران در دولت سیزدهم بوده است.

,

جلال دانش گفت: در اولین سفر استاندار به شهرستان لنده و در سفر به روستاهای قیام و بره مل در دیدار مردم مهمترین دغدغه مردم این مناطق تکمیل پل ارتباطی روستای بره مول و دره شوری قیام بوده است که این مهم بعد از سفر استاندار به عنوان مصوبات اصلی در دستور کار قرار گرفت.

,

وی گفت: پل روستای بره مول با پیگیری های خوب فرمانداری و اداره راهداری و همکاری خیلی خوب بنیاد علوی تکمیل و به بهره برداری رسید و در ادامه نیز عملیات اجرایی پل دره شوری قیام نیز کلنگ زنی شد.

,

فرماندار شهرستان لنده گفت: پیمانکار از همان روز کلنگ زنی عملیات اجرایی ساخت پل را آغاز کرد و امروز با پیشرفت 90درصدی همراه بوده است که در دهه مبارک فجر با حضور مسولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

,

دانش گفت: با تکمیل و راه اندازی این پل مسیر ارتباطی روستاهای این حوزه به شهر لنده کاهش یافته و مسیری بدون خطر را طی خواهند کرد.

,

گفتنی است در گذشته با رسیدن فصل بارش مسیر به طور کامل مسدود و مردم با مشکلات فراوانی روبرو میشدند.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه