اخبار داغ

دقایقی پیش:

رئیسی وارد رباط‌ کریم شد

رئیسی وارد رباط‌ کریم شد
رئیس جمهور کشورمان دقایقی پیش و در ادامه سفرهای استانی خود، وارد شهرستان رباط کریم از شهرستان‌های تابعه استان تهران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز و در ادامه سفرهای استانی خود میهمان مردم شهرستان رباط کریم از شهرستان‌های استان تهران شد و علاوه بر بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان، در دیداری مردمی با اقشار مردم این شهرستان دیدار خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
افتتاح پروژه‌های مسکن ملی شهرستان رباط کریم ،بازدید از پروژه متروی پرند و دو سکوی مترو در شهر رباط‌کریم و بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب رباط‌کریم از برنامه های کاری آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان رباط کریم است.
,
 
,
همچین رئیس جمهور کشورمان‌ با حضور در جلسه شورای اداری در جریان مهمترین موضوعات و اولویت‌ها در رباط کریم قرار گرفته و مصوباتی را به منظور رفع برخی مشکلات و گره‌ها و سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به مردم رباط کریم به تصویب می‌رساند.
,
 
,
لازم بذکر است که رئیس جمهور کشورمان چندی پیش نیز میهمان مردم شهرستان اسلامشهر از شهرستان‌های همجوار شهرستان رباط کریم بود و در برنامه کاری مشابه علاوه بر دیدار مردمی، بازدید از پروژه‌های عمرانی و تصویب مصوباتی برای رفع موانع پیش روی اجرای آن‌ها و حضور در جلسه شورای اداری اسلامشهر را در برنامه کاری خود داشت.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه