اخبار داغ

می‌دانیم مردم چه‌قدر پی‌گیر دربی هستند؛

گل‌محمدی: نمی‌توانم جلوی لو رفتن ترکیب پرسپولیس را بگیرم/ از کار لوکادیا هنگ کرده‌ام؛ نمی‌دانم چرا رفت!

گل‌محمدی: نمی‌توانم جلوی لو رفتن ترکیب پرسپولیس را بگیرم/ از کار لوکادیا هنگ کرده‌ام؛ نمی‌دانم چرا رفت!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ارتباطات فضای مجازی آن قدر قوی شده که نمی‌توانم جلوی لو رفتن ترکیب تیمم را بگیرم.
[

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دربی ۹۹ فردا مقابل استقلال اظهار داشت: بعد از دو ماه خوشحالم در خدمت شما هستم. در این مدت شاهد اتفاقات تلخ و دردناک بودیم و جا دارد به خانواده‌هایی که عزیزان‌شان را از دست داده‌اند، تسلیت بگویم. بازی مهمی را در پیش داریم. دربی است و حساسیت‌های خودش را دارد و می‌دانیم مردم چقدر روی این بازی حساس و پیگیر هستند. قطعا با آمادگی کامل و تمام قوا وارد میدان خواهیم شد.

,

 

,

وی در ادامه بیان داشت: با رقیبی دیرینه بازی داریم که شخصاً احترام زیادی برای آن قائلم. این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و امیدوارم بازی خوبی را انجام دهیم، هر چند در این مدت اتفاقات عجیب و غریبی افتاد. در هر صورت نباید به این مسائل فکر کنیم. چیزی که برای ما مهم است، گرفتن سه امتیاز است. هر تیمی تمرکز داشته باشد و از موقعیت‌هایش استفاده کند، می‌تواند برنده باشد. امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم تا هوادارانی که از تلویزیون بازی را می‌بینند، لذت ببرند.

,

 

,

گل‌محمدی پیرامون ماجرای یورگن لوکادیا عنوان داشت: او در آخرین تمرینی که حضور داشت، خیلی سرحال بود و پیگیر دربی. فیلم یکی از دربی‌ها را از بچه‌های آنالیز گرفته و برای دربی تمرکز کرده بود. واقعاً نمی‌دانم پس از تمرین چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفت از ایران خارج شود. هنوز خودم هنگ کرده‌ام که دلیل این کار و تصمیمش چه بوده است. خودم نمی‌توانم خبری درباره این موضوع بدهم و کاری که می‌توانم انجام دهم فراموش کردن این مسئله است و باید به بازیکنان روحیه بدهم تا با جان و دل بازی کنند. قطعاً بازیکنان جایگرین با تمام وجود برابر استقلال بازی خواهند کرد.

,

 

,

او درباره بازی در روزهای آلودگی هوا گفت: فوتبال ما مشکل زیرساختی زیادی دارد. قطر جام جهانی را با کوچک‌ترین مشکلی برگزار کرد با استادیوم‌های مجهز. نمی‌خواهم خودمان را با قطر مقایسه کنم. از نظر ساختاری از کشورهای ژاپن، کره جنوبی و چین خیلی عقب هستیم. دربی استقلال و پرسپولیس یکی از ۱۰ دربی بزرگ دنیا است. چند روز قبل از آن نمی‌دانیم بازی برگزار می‌شود یا نه و یا تماشاگران حضور دارند یا نه. توقعی نمی‌شود داشت. استادیومی برای ۵۰ سال پیش است که استقلال و پرسپولیس تیم ملی در آن بازی می‌کنند. لنگ زمین تمرین هستیم. این چیزها در فوتبال ایران عادی و فراوان است.

,

 

,

سرمربی سرخ‌پوشان بااشاره به حساب توئیتری که برایش ساخته شده، تاکید داشت:حساب کاربری که به نام من جعل شده است فیک است! اینکه تیک آبی گرفته عجیب است و باید از ایلان ماسک بپرسید! در توییتر فعالیتی نداشتم و ندارم و اینستاگرامم هم بسته است. تعجب می‌کنم چطور تیک آبی گرفت!

,

 

,

وی در رابطه با وضعیت شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر اذعان داشت: شیخ مشکلی ندارد اما به بازی فردا نمی‌رسد؛ او دو سه هفته دیگر کار دارد. مشکلات وجود دارد. در اوج تمرینات، چند جلسه تمرین را از دست دادیم و اردو لغو شد. سعی می‌کنیم با آمادگی وارد بازی‌ها بشویم. با عیسی و باشگاه صحبت کردم و فقط بحث توافق عیسی و باشگاه است. امیدوارم با یکی دو جلسه مشکل رفع بشود. مشکل خاصی برای عقد قرارداد با این بازیکن وجود ندارد. فکر می‌کنم در این هفته یکی، دو جلسه داشته باشیم و کار را جمع کنیم.

,

 

,

گل‌محمدی راجع به زمان برگزاری دربی پیش از شروع جام جهانی تصریح داشت: نمی‌توانستیم این روزها را پیش بینی کنیم ولی قطعاً قبل از حضور در جام جهانی، اگر دربی برگزار می‌شد تیم ما در ریتم مسابقات بود و ریتم خوبی داشتیم. در آن شرایط شاید برگزاری دربی برای ما بهتر بود. نمی‌توان به اتفاقات گذشته فکر کنیم و بگوییم کاش این‌طور یا آن طور می‌شد. بازی فردا برایمان مهم است. بازیکنان انگیزه خیلی خوبی از خود نشان داده‌اند. فکر می‌کنم با آمادگی خوبی وارد مسابقات بشویم.

,

 

,

او در مورد لو رفتن ترکیب تیمش خاطرنشان ساخت: بحث اینکه ترکیب بیرون می‌آید، آنقدر ارتباطات خبرنگاران و فضای مجازی قوی شده که نمی‌توانم کاری کنم ترکیب بیرون نیاید. حساسیتی در انتشار خبر ترکیب ندارم. تا جایی که بتوانیم نمی‌گذاریم این اتفاق رخ بدهد ولی واقعاً سخت است. زیاد خودم را درگیر این مسئله نمی‌کنم. ترکیب‌ها خیلی قابل پیش بینی است. مثلاً با تیمی که بازی داریم، شاید ۹۵ درصد ترکیبشان را می‌دانیم. ما هم اطلاعاتمان را از رقیب می‌گیریم. شاید یک بازیکن این‌طرف یا آن‌طرف بشود. کسی نمی‌تواند ترکیبش را مخفی نگه دارد.

,

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برنامه‌هایش برای دربی ابراز داشت: هر دو بازیکن اختصاصی در آن پست بودند و نبودشان بی تاثیر نیست. امیدوارم بتوانیم جای آنها را با دوندگی و تمرکز بیشتر پر کنیم. مهاجمان دیگر ما هم آماده هستند و امیدوارم مشکلی پیش نیاید. شرایط شاید آنطور که می‌خواستیم پیش نرفته باشد ولی ما یک تیم هستیم. فقط ۱۱ نفر در زمین نیستیم. همه بازیکنانی که با ما تمرین می‌کنند، انگیزه‌های خاص خودشان را دارند. به تیمم اعتقاد دارم و مطمئنم با تمام وجودشان برای تیم بازی می‌کنند و این باعث دلگرمی ماست. بحث مصدومیت و محرومیت بعضی از بازیکنان بود. عملکردمان خوب بود ولی روی دو اتفاق و بی تجربگی بازی را واگذار کردیم. در حالی که جام دستمان بود.

,

 

,

وی درباره تاثیر نبود تماشاگر در بازی پرسپولیس و استقلال بیان داشت: حضور تماشاگران در استادیوم حال و هوای ورزشگاه و شوق و اشتیاق بازیکنان را بیشتر می‌کند. متاسفانه این دربی هم بدون تماشاگر برگزار می‌شود. تنها کلمه‌ای که می‌توانم راجع به این شرایط بگویم این است که «متاسفم» برای فوتبال ایران.

,

 

,

گل‌محمدی درپایان راجع به تیم ملی و کی‌روش گفت: تمرکزم روی دربی است و صحبت درباره کی روش و تیم ملی حرفه‌ای نیست. در مجموع عملکرد یک مربی را بر اساس نتایجش می‌سنجند. کارشناسان و مسئولان فدراسیون هستند که اینها را در نظر می‌گیرند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه