مرور الگوی مصرف در طول زمان!/ کارتون
رسوخ فرهنگ اشرافیگری و تغییر ذائقه عموم مردم، آفتی است که توسط کپمانیهای تجاری به مردم کشورها دیکته میشود![
به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسانههای جمعی و تلویزیون نقش مهمی در ایجاد فرهنگ مصرفگرایی دارند. کمپانیهای بزرگ برای کسب سودهای کلان، هر روزه لیست نیازهای کاذب ما افزایش میدهند و بیوقفه کالاهایی شیک روانه بازار میکنند. خرید کالاهای لوکس و برق مصرفی آن، هزینههای سرسامآوری برای خانوادهها و کشور در پی دارد!
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,, ]
ارسال دیدگاه