اسکای نیوز اعلام کرد؛
احتمال ابتلای ملکه انگلیس به کرونا قوت گرفت
ملکه انگلیس اخیرا با نخست وزیر این کشور که به کرونا مبتلا شده دیدار داشته است و از همین روی، درحال حاضر سلامت وی در هاله از ابهام قرار دارد.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسکای نیوز، سلامت ملکه انگلیس به دلیل دیدار اخیرش با «بوریس جانسون» نخست وزیر این کشور که به کرونا مبتلا شده، در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس این گزارش، به دنبال اعلام ابتلای نخست وزیر انگلیس به ویروس جدید کرونا، احتمال ابتلای ملکه این کشور به خاطر دیدار اخیرش با بوریس جانسون قوت گرفته است.
کاخ سلطنتی انگلیس اعلام کرد که آخرین دیدار ملکه الیزابت و بوریس جانسون مربوط به ۱۱ مارس است و وی تمامی توصیه های لازم درباره سلامتیاش را رعایت کرده است.
گفتنی است، جانسون امروز اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است. وزیر بهداشت انگلیس نیز به این ویروس مبتلا شده و در قرنطینه خانگی قرار گرفته است.
انتهای پیام
,
بر اساس این گزارش، به دنبال اعلام ابتلای نخست وزیر انگلیس به ویروس جدید کرونا، احتمال ابتلای ملکه این کشور به خاطر دیدار اخیرش با بوریس جانسون قوت گرفته است.
کاخ سلطنتی انگلیس اعلام کرد که آخرین دیدار ملکه الیزابت و بوریس جانسون مربوط به ۱۱ مارس است و وی تمامی توصیه های لازم درباره سلامتیاش را رعایت کرده است.
گفتنی است، جانسون امروز اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است. وزیر بهداشت انگلیس نیز به این ویروس مبتلا شده و در قرنطینه خانگی قرار گرفته است.
,
بر اساس این گزارش، به دنبال اعلام ابتلای نخست وزیر انگلیس به ویروس جدید کرونا، احتمال ابتلای ملکه این کشور به خاطر دیدار اخیرش با بوریس جانسون قوت گرفته است.
,
کاخ سلطنتی انگلیس اعلام کرد که آخرین دیدار ملکه الیزابت و بوریس جانسون مربوط به ۱۱ مارس است و وی تمامی توصیه های لازم درباره سلامتیاش را رعایت کرده است.
,
گفتنی است، جانسون امروز اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است. وزیر بهداشت انگلیس نیز به این ویروس مبتلا شده و در قرنطینه خانگی قرار گرفته است.
,
,
انتهای پیام
,
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه