در شهرستان پغمان روی داد؛
حمله افراد مسلح به خودوری پلیس در کابل/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
در حمله افراد مسلح به خودوری پلیس در شهرستان پغمان واقع در کابل، ۳ نفر کشته و زخمی شدند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری آوا، فردوس فرامرز سخنگوی ریاست اداره امنیت کابل امروز چهارشنبه اعلام کرد که بر اثر حمله افراد ناشناس مسلح به خودوری پلیس در منطقه ارغندی در شهرستان پغمان واقع در شهر کابل، ۲ مامور پلیس کشته و یک تَن نیز زخمی شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به گفته شاهدان عینی، خودروی پلیس پس از این حمله دچار آتش سوزی شده است.
,
هنوز هیچ شخص یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه