رئیس اتحادیه کفاشان استان کرمانشاه:

شهرداری از طریق دریافت عوارض پذیره دست در جیب مردم می کند

شهرداری از طریق دریافت عوارض پذیره دست در جیب مردم می کند
گفت: شهرداری از طریق دریافت عوارض پذیره علنا دست در جیب مردم می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورعلی حشمتیان در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: شهرداری از طریق عوارض پذیره، صاحبان واحدهای صنفی را مجبور می کند در صورت گسترش مغازه خود باید به ازای هر متر مبلغی بپردازند که این موضوع سبب می شود گاهی پرداخت آن مبلغ بسیار بیشتر از قیمت مغازه شود.

رئیس اتحادیه کفاشان استان کرمانشاه افزود: شهرداری از طریق دریافت عوارض پذیره علنا دست در جیب مردم می کند.

حشمتیان گفت: از سوی دیگر شاهد رکود بازار کیف و کفش و نارضایتی کسبه هستیم در حالی که برخی از واحدهای صنفی در بهترین موقعیت بازار فعالیت می کنند.

وی عنوان کرد: رسیدگی به معیشت مردم و سر و سامان دادن تورم بزرگ‌ترین مطالبه ما است زیرا اکنون مردم قدرت خرید ندارند.

رئیس اتحادیه کفاشان استان کرمانشاه همچنین خواستار رسیدگی به مشکلات بیمه ای به عنوان مطالبه دیگری از رئیس جمهور جدید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه