عکس نوشت
آمریکایی ها حق ندارند درباره حقوق بشر حرف بزنند
هر کس دیگری دربارهی حقوق بشر حرف بزند، آمریکاییها حق ندارند دربارهی حقوق بشر حرف بزنند؛ دولت آمریکا بزرگترین نقضکنندهی حقوق بشر در دنیا است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ ششم تا دوازدهم تیرماه به دلیل جنایات آمریکایی ها و ایادی آنان در ایران، هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی(شهید محراب)، بمباران سردشت و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس جنایات هولناکی هستند که در این هفته علیه ملت ایران و توسط افرادی صورت گرفته که خویی از انسانیت نبرده ولی با وقاحت تمام دم از حقوق بشر می زنند.
,مقام معظم رهبری در یکی از بیانات خود می فرمایند: هر کس دیگری [هم] دربارهی حقوق بشر حرف بزند، آمریکاییها حق ندارند دربارهی حقوق بشر حرف بزنند؛ [چون] دولت آمریکا بزرگترین نقضکنندهی حقوق بشر در دنیا است.
,

, انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه