مدیرکل راه وشهرسازی استان سیستان و بلوچستان:
فرآیند انتقال اراضی حریم شهرهای سیستان و بلوچستان شتاب گرفت
عطاءالله اکبری گفت: فرآیند انتقال اراضی واقع در حریم شهرها از منابع طبیعی به اداره کل راه و شهرسازی استان شتاب گرفته است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عطاءالله اکبری، مدیر کل راه وشهرسازی استان سیستان وبلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: به منظور جلوگیری از زمین خواری و مدیریت زمین اقدامات موثری برای انتقال مالکیت و اسناد اراضی واقع در حریم شهرها از منابع طبیعی به اداره کل راه و شهرسازی استان شکل گرفته، به گونه ای که از ابتدای سال گذشته تاکنون ۱۲هزار هکتار زمین به مالکیت سازمان ملی زمین ومسکن افزوده شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی ضمن تاکید بر این فرآیند گفت: در حال حاضر ۲۳هزار هکتار زمین در حریم شهرهای زاهدان، خاش، سراوان، گلشن، هیدوج، سوران، مهرستان، سیرکان، نوک آباد، میرجاوه و گشت در حلقه مالکیت این اداره کل قرار گرفته است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان تاکید کرد: باید همه دستگاههای اجرایی استان برای مقابل با زمین خواری از هر نوع آن بسیج شوند و این وظیفه قانونی و شرعی است.
اکبری از دادگستری، سازمان بازرسی ، دیوان محاسبات، اداره کل اطلاعات، نیروی انتظامی و فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان که در امر رفع تصرف از اراضی دولت این اداره کل را همراهی می کنند قدردانی و تاکید کرد: اگر همه ارگانها به وظایف قانونی خود عمل کنند فساد رانت و زمین خواری در حوزه اراضی دولتی پایان می یابد.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه