نامه سرپرست باشگاه پرسپولیس به رئیس سازمان صداوسیما درباره حق پخش تلویزیونی
رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس با ارسال نامهای به رئیس سازمان صدا و سیما، خواهان تشکیل جلسات، برای انتفاع باشگاهها از محل پخش مسابقات لیگ شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سیدمجید صدری در ارتباط با موضوع بهرهمندی باشگاهها از حق پخش تلویزیونی، نامهای را برای پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما، ارسال کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این نامه با اشاره به مشکلات و هزینههای روزافزون باشگاهها از رئیس سازمان صدا و سیما خواسته شد، برای تامین بخشی از حقوق فوتبال به موضوع حق پخش و مسایل مرتبط با آن ورود کند تا راهکاری برای انتفاع باشگاهها از این محل اندیشیده شود.
,
در این نامه پیشنهاد شده تا کارگروههای تخصصی برای بررسی راهکارها تشکیل شود تا فرمولی برد برد به اجرا در آید.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه