در آستانه روز پرستار برگزار شد؛

گزارش تصویری| تجلیل از شهدای مدافع سلامت در اراک

گزارش تصویری| تجلیل از شهدای مدافع سلامت در اراک
به مناسبت روز پرستار از خانواده دو شهید مدافع سلامت که در راه مبارزه با کرونا جان خود را فدا کردند، تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ ۱۹ آذر ماه مصادف با روز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار است. به همین بهانه از خانواده دو شهید مدافع سلامت در اراک تجلیل به عمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

شهید پرستار شهید علی شاه محمدی و شهید پزشک غلامحسین نادری سال گذشته و در مقابله با این بیماری منحوس جان خود را فدا کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه