سرمربیان سپاهان و نفت چه گفتند؟

نویدکیا: تکنیک در خون خوزستانی هاست/ منصوریان: نویدکیا اهل فرافکنی نیست

نویدکیا: تکنیک در خون خوزستانی هاست/ منصوریان: نویدکیا اهل فرافکنی نیست
سرمربیان تیم‌های فوتبال سپاهان و صنعت نفت پیش از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خوزستان فرهنگ فوتبالی خاصی دارد و به نظرم نفت دارد آن کار را انجام می‌دهند. یعنی پله پله از عقب سعی می‌کنند بازی‌سازی کنند و همه‌شان تکنیکی‌ هستند و این در خون خوزستانی‌هاست. ابتدا که منصوریان به کرونا مبتلا شد، شرایط صنعت نفت چندان خوب نبود اما در ادامه وضعیت‌شان خیلی خوب شد و نتایج خوبی هم گرفتند. بازی خیلی مهمی داریم، هر دو تیم به این سه امتیاز احتیاج دارند و بازی جذابی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او ادامه داد: دو تیمی که سعی می‌کنند خوب بازی کنند، جذابیت‌های یک بازی را افزایش می‌دهند و امیدوارم همه لذت ببرند. در این بازی خلعتبری کمی مصدوم است و باید ببینیم برای بازی فردا می‌رسد یا خیر. رضا میرزایی هم مصدوم است و او را در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند. امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران‌مان راضی باشند. آن‌ها را به خاطر شکست هفته پیش درک می‌کنم اما باید بدانند که تمام تلاش‌مان را برای موفقیت تیم خواهیم کرد.
,
 
,
علیرضا منصوریان عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: وقتی این‌جا می‌آیم انرژی ویژه‌ای می‌گیرم و خوشحالم اکنون اینجا هستم. بازی بسیار سخت و سنگینی مقابل سپاهان داریم چون شرایط جدول و کسب امتیاز برای هر دو تیم مهم است. بازی هفته گذشته سپاهان را آنالیز کردیم و دیدیم سپاهان با وجود شکست چقدر خوب کار کرد. تیم امیر قلعه‌نویی بسیار خوب سپاهان را آنالیز کرده بود اما به نظرم سپاهان بسیار با برنامه و پر مهره است.
,
او ادامه داد: هر موقع به اصفهان می‌آیم این را می‌گویم که سپاهان از سال ۱۳۸۱ شکل حرفه‌ای بودن را به خودش گرفته و هر سال پیشرفت کرد. اگر بخواهیم یک باشگاه کامل را(در ایران) نام ببریم، باید از سپاهان یاد کنیم چون امکانات خوبی در اختیار این تیم است و مربی جوان و بسیار دوست داشتنی دارد. نویدکیا رو راست است و فرافکنی نمی‌کند. در دوره بازیگری هم بسیار بازیکن خوبی بود. ما به تمام امتیازات بازی‌های پیش‌رو احتیاج داریم.
,
سرمربی صنعت نفت اضافه کرد: ما امکانات کم‌تری نسبت به بقیه تیم‌ها داریم و از نظر مالی جزو سه تیم آخر جدول هستیم اما آمدیم این نقص را با تلاش و تمرینات بیش‌تر پر کنیم. اعتقادی به شانس ندارم و می‌گویم این تلاش است که باعث می‌شود نتایج بهتری کسب کنیم. قول می‌دهم فردا بازی بسیار زیبایی را می‌بینید و امیدوارم در بهترین شرایط روحی قرار داشته باشیم و با امتیاز اصفهان را ترک کنیم.    
,
او درباره غایبان تیمش گفت: چند مصدوم و چند نیمه مصدوم داریم که تیم پزشکی درباره آن‌ها نظر می‌دهند. اگر تیم پزشکی دو نفر از این مصدومان را به ما بدهد، چهار مصدوم باقی می‌ماند. محروم نداریم و بقیه بازیکنان سر حال هستند. در هر صورت امیدوارم بتوانیم مسیر خیلی خوبی را طی کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه