سرمربیان گل‌گهر و پدیده چه گفتند؟

قلعه‌نویی: در در ماجرای باگناما هیچ تخلفی رخ نداده/ میثاقیان: جمع کردن پدیده کار هیچ‌کس نبود جز من!

قلعه‌نویی: در در ماجرای باگناما هیچ تخلفی رخ نداده/ میثاقیان: جمع کردن پدیده کار هیچ‌کس نبود جز من!
سرمربیان تیم‌های فوتبال گل‌گهر و پدیده پیش از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم اولین کنفرانس پس از محرومیتم، در مشهد است. این هم لطف و عنایت خدا و کرم امام رضا (ع) است. استان خراسان، استان پدری من محسوب می‌شود، چون ابرشهر نیشابور زادگاه پدری من است و وقتی به اینجا می‌آیم، علاوه بر اینکه به پابوس امام رضا (ع) می‌رویم، حس خاصی به من دست می‌دهد، چون نزدیک زادگاه پدری‌ام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر که نام حریف فردای تیمش را شهر خودرو معرفی کرد با تذکر مسئول برگزار کنفرانس مواجه شد که نام این تیم پدیده است، خاطرنشان کرد: شهر خودرو باید بگوییم، اما این تیم یکی از تیم‌های خوب است. به جدول نگاه نکنیم، چون این تیم یک مربی پرانرژی دارد که نه فقط برای فوتبال استان خراسان، بلکه سالیان سال برای فوتبال ایران زحمت کشیده و با عشق مربیگری کرده است. یقیناً ما فردا یک بازی سخت داریم و شاید از بازی‌های قبلی ما سخت‌تر باشد.
,
 
,
وی ادامه داد: بازی‌های قبلی حریف‌مان را آنالیز کردیم و باید بگویم تیم دونده و خوبی است. امیدوارم با همان انگیزه که بچه‌ها در بازی‌های قبلی داشتند، با دوندگی بیشتر در این بازی کارمان را انجام دهیم. در این بازی نیاز داریم هم تمرکز بیشتری داشته باشیم و هم دوندگی‌مان بیشتر باشد تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.
,
 
,
قلعه‌نویی در واکنش به این مسئله که با توجه به اتفاقاتی که رخ داده است آیا در بازی با پدیده از اریک بانیاما استفاده خواهد کرد یا نه، گفت: از نظر ما اتفاقی رخ نداده است، چون وقتی کارت بازی یک بازیکن صادر می‌شود، یعنی مراحل قانونی‌اش را انجام داده است. این مسئله برای زمانی است که کارت بازیکن صادر نشده باشد، آنهم کارت دائم نه کارت موقت. برای بازی فردا هم باید ببینیم شرایط بازی چگونه است، شاید از ابتدا بازی کند و شاید در ادامه به زمین بیاید. چون این بازیکن کیفیتی بسیار زیادی دارد و با توجه به اینکه جوان است، انتظار داریم هفته به هفته بهتر شود.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در مورد غایبان تیمش برای دیدار با پدیده خاطرنشان کرد: بهنام برزای و فرشید باقری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. یکی دو بازیکن مصدوم هم داریم، اما جا دارد از تیم پزشکی تشکر کنیم، چون تلاش می‌کنند این بازیکنانی که وضعیت ۵۰ - ۵۰ دارند را به بازی فردا برسانند.
,
 
,
وی درباره اینکه تیم پدیده تمریناتش را به تهران منتقل کرده و گل‌گهر هم جزو تیم‌هایی است که در تهران تمریناتش را انجام می‌دهد و آیا این مسئله به سود تیم‌هایی است که در تهران تمرین کنند یا نه، گفت: این رفت و آمدها طبیعتاً سخت است. وقتی شما به ارتفاع می‌روید، انگار یک ماده بیهوشی وارد بدن‌تان می‌شود. تعداد پروازهای ما بیشتر است و کارمان را سخت‌تر می‌کند. ما منتظر این فرصت هستیم که بیشتر در سیرجان باشیم. مردم سیرجان مانند همه جای ایران، مردم خوب، بامعرفت و خونگرمی هستند. کم کم باید زیرساخت‌ها فراهم شود. من نمی‌دانم تیم شهر خودرو (پدیده) چرا در مشهد تمرین نمی‌کند و وارد این مسئله هم نمی‌شوم. با این حال اگر زیرساخت‌ها فراهم باشد، هر تیمی در شهر خودش تمرین کند، بهتر است.
,
 
,
میثاقیان: جمع کردن پدیده کار من بود
, میثاقیان: جمع کردن پدیده کار من بود,
 
,
اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر اظهار کرد: در مقطعی که تیم را تحویل گرفتم، بحران بزرگ و پرتنشی به وجود آمده بود. جمع کردن تیم سخت بود و جز من کار هیچکس نبود. با درایت و مدیریتم کار را جمع کردم و شرایط خوبی داریم. تیم خوبی داریم و با ۲ پیروزی می‌توانیم دهم شویم.
,

وی ادامه داد: تفاوت جایگاه تیم‌ها ۲ بازی است. پیشرفت خوبی داشته‌ایم و فقط گل نزده‌ایم. بدشانسی دست از سر ما برمی‌دارد. اتفاق بدی در نهایت نخواهد افتاد و شرایط برای پیشرفت مهیا شده و همچنین باشگاه هم ۱۰ درصد پول بازیکنان را داده است.

سرمربی شهرخودرو اضافه کرد: تمام تلاشمان این است که این یک بازی را ببریم و راه بیفتیم. فردا بازی سختی مقابل صدرنشین لیگ داریم. گل گهر تیم خوبی است و سرمربی بزرگی دارد. ما در بازی با تراکتور و فجر عالی کار کردیم و امیدوارم فردا هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. بازیکنانم از جان مایه گذاشته‌اند و بابت فداکاری هایشان از آنها ممنون هستم. حیدرپور هم تلاش زیادی می‌کند و امیدواریم تیم دوباره در مشهد کارش را ادامه دهد. فوتبال‌نویس‌های مشهدی از من دلخور نباشند. کاری ندارم که تیم قعر جدول است، روند رو به رشد است. با ۲ بازی در جدول از این رو به آن رو می‌شویم. مطمئنم این تیم با شخصیت آسیایی که دارد، بلند می‌شود.

وی در خصوص اضافه شدن دستیاران جدید به کادرش گفت: زشت است که بگوییم من در جریان نبوده ام.  بادامکی و تقی‌پور گفتند نمی‌آیند. بعد از اینکه آنها قبول نکردند گراییلی و سیدعباسی را به تیم اضافه کردیم. من، ناصحی و امجد تنها ۳ مربی هستیم و در مقایسه با سایر تیم‌ها دست تنها و کم بودیم. به مربی بومی می‌گوییم بیاید و کمک کند، حاضر نیست بیاید. باید آشتی کنیم و کنار هم باشیم تا شرایط بهتر شود.

میثاقیان در خصوص شایعه برکناری‌اش و جانشینی سیدعباسی در صورت شکست مقابل گل‌گهر گفت: من مربی هستم و تابع تصمیمات هستم. ابتدای صحبت‌هایم گفتم که چه باشم چه نباشم این تیم به موفقیت خواهد رسید.

او درباره مصدومان تیمش گفت: ربیع‌خواه مصدوم است و بقیه سرحال هستند.

وی در خصوص بدهی شهرخودرو به کوزین گفت: نمی‌توانیم بدهی کوزین را ندهیم. موضوعی نیست که عملی نشود. مقداری از پول داده شده و قطعا بقیه آن هم داده خواهدشد.

انتهای پیام

,

وی ادامه داد: تفاوت جایگاه تیم‌ها ۲ بازی است. پیشرفت خوبی داشته‌ایم و فقط گل نزده‌ایم. بدشانسی دست از سر ما برمی‌دارد. اتفاق بدی در نهایت نخواهد افتاد و شرایط برای پیشرفت مهیا شده و همچنین باشگاه هم ۱۰ درصد پول بازیکنان را داده است.

,

سرمربی شهرخودرو اضافه کرد: تمام تلاشمان این است که این یک بازی را ببریم و راه بیفتیم. فردا بازی سختی مقابل صدرنشین لیگ داریم. گل گهر تیم خوبی است و سرمربی بزرگی دارد. ما در بازی با تراکتور و فجر عالی کار کردیم و امیدوارم فردا هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. بازیکنانم از جان مایه گذاشته‌اند و بابت فداکاری هایشان از آنها ممنون هستم. حیدرپور هم تلاش زیادی می‌کند و امیدواریم تیم دوباره در مشهد کارش را ادامه دهد. فوتبال‌نویس‌های مشهدی از من دلخور نباشند. کاری ندارم که تیم قعر جدول است، روند رو به رشد است. با ۲ بازی در جدول از این رو به آن رو می‌شویم. مطمئنم این تیم با شخصیت آسیایی که دارد، بلند می‌شود.

,

وی در خصوص اضافه شدن دستیاران جدید به کادرش گفت: زشت است که بگوییم من در جریان نبوده ام.  بادامکی و تقی‌پور گفتند نمی‌آیند. بعد از اینکه آنها قبول نکردند گراییلی و سیدعباسی را به تیم اضافه کردیم. من، ناصحی و امجد تنها ۳ مربی هستیم و در مقایسه با سایر تیم‌ها دست تنها و کم بودیم. به مربی بومی می‌گوییم بیاید و کمک کند، حاضر نیست بیاید. باید آشتی کنیم و کنار هم باشیم تا شرایط بهتر شود.

,

میثاقیان در خصوص شایعه برکناری‌اش و جانشینی سیدعباسی در صورت شکست مقابل گل‌گهر گفت: من مربی هستم و تابع تصمیمات هستم. ابتدای صحبت‌هایم گفتم که چه باشم چه نباشم این تیم به موفقیت خواهد رسید.

,

او درباره مصدومان تیمش گفت: ربیع‌خواه مصدوم است و بقیه سرحال هستند.

,

وی در خصوص بدهی شهرخودرو به کوزین گفت: نمی‌توانیم بدهی کوزین را ندهیم. موضوعی نیست که عملی نشود. مقداری از پول داده شده و قطعا بقیه آن هم داده خواهدشد.

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه