اکثر بازیهایی که مساوی کردیم با بدشانسی بوده؛
مجیدی: از مدافعان تیمم راضی هستم ولی در فاز تهاجمی باید تدبیر بهتری داشته باشیم/ بازیکنان خارجی استقلال کیفیت بالایی دارند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از فاز تدافعی تیمم راضیام اما در حمله باید تدبیر بهتری داشته باشیم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی ۳ بر صفر شاگردانش مقابل تیم فوتبال پیکان در نشست خبری اظهار داشت: در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و به بازیکنانم برای ارائه این بازی خوب خسته نباشید میگویم. امیدوارم در بازیهای آینده این پیروزیها تداوم داشته باشد. بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند ولی کیفیت زمین خیلی مطلوب نبود. فکر میکنم بازیکنانم فوتبال خوبی ارائه کردند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه بیان داشت: اکثر بازیهایی که مساوی کردیم با بدشانسی بوده و در این مسابقات نیز تیم برتر میدان بودیم ولی از موقعیتهایمان استفاده نکردیم. در این بازی از موقعیتها به خوبی استفاده کردیم و پیروز شدیم.
,
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره این که بعد از مدتها موفق شد روی ارسالها به گل برسد و این که آیا از عملکرد هافبکها راضی شده، خاطرنشان داشت: نه تنها از هافبکها بلکه از همه بازیکنانم راضی هستم. در ۵ بازی که مساوی کردیم چندین موقعیت خوب روی سانتر از جناحین داشتیم ولی موقعیتهای ما به گل تبدیل نشد. امروز یک بازی مالکانه خوب انجام دادیم و تیم برتر میدان بودیم.
,
مجیدی درباره بازی بعدی استقلال مقابل سپاهان عنوان داشت: الان با بازیکنان صحبت کردم و گفتم این بازی تمام شد و از فردا برای بازی با سپاهان آماده میشویم. سپاهان تیم خوبی است و باید بازیکنان، خودشان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنند تا این بازی را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم. سپاهان یکی از تیمهای خوب لیگ به حساب میآید. بازی سختی داریم و امیدوارم در این دیدار نیز پیروز شویم.
,
وی تأکید داشت: خیلی خوشحالم که تیمم در ۹ بازی فقط دو گل دریافت کرده، آن هم فقط روی دو ضربه ایستگاهی. روی ضربات ایستگاهی خیلی کار کردیم چون سرزنهای خوبی داریم. چند روز پیش تمرینات خوبی انجام دادیم و امروز از موقعیتهای به دست آمده استفاده کردیم و پیروز شدیم ولی باید در فاز حمله تدابیر بهتری بیندیشیم و هجومیتر بازی کنیم.
,
سرمربی استقلال درخصوص اینکه کدام تیمها مدعی لیگ امسال هستند، تصریح داشت: الان برای اینکه بگوییم چه تیمی مدعی است و چه تیمی گزینه قهرمانی، خیلی زود است. در این فصل فاصلهها خیلی نزدیک است و هر تیمی که میخواهد قهرمان شود کار سختی دارد.
,
مجیدی نهایتاً درباره کیفیت بازیکنان خارجی تیمش گفت: به شدت از آنها راضی هستم و این دو بازیکن فوقالعاده هستند، مخصوصا رودی ژستد با اینکه امروز او گل نزد ولی به نظرم بهترین بازیکن تیم ما بود. خیلی از آنها راضی هستم و بازیکنان خیلی با کیفیتی هستند.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه