بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌کند؛

مسابقه نقاشی ویژه «دانش آموزان» با موضوع «من سلیمانی‌ام»

مسابقه نقاشی ویژه «دانش آموزان» با موضوع «من سلیمانی‌ام»
بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسابقه نقاشی ویژه «دانش آموزان» را با موضوع «من سلیمانی ام» در همه دوره‌های تحصیلی برگزار می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از "راه آرمان" بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای گرامیداشت دومین سالگرد شهادت «سپهبد قاسم سلیمانی»، مسابقه ای  با عنوان «من سلیمانی ام» را در سطح دانش آموزان برگزار می کند.

 بر این اساس؛ دانش آموزان علاقه‌مند می توانند آثار هنری خود را در قالب نقاشی و با عناوین؛ «حاج قاسم قهرمان ایران»، «حاج قاسم الگوی ما»، «حاج قاسم پدر مهربان»، «حاج قاسم مرد میدان»، «حاج قاسم و کرمان»، «یاران کوچک حاج قاسم»، «حاج قاسم زنده و جاوید»، «حاج قاسم و تکریم ایثارگران»، «حاج قاسم و مردمی بودن» و «میثاق با حاج قاسم» تا 6 دی ماه به سایت «نوید شاهد» به نشانی الکترونیکی؛

https://kerman.navideshahed.com/fa/forms/357 ارسال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه